Ik strooi altijd van die Cosma snoepjes over het voer, dat werkt hier eigenlijk meestal ook wel.
Ja ik ken dat dat ze zeggen over medicijnen nee is niet vies en het is smaakloos en dat de katten daar toch echt anders over denken

Klopt inderdaad dat het meestal hele brokjes zijn.
Toch hoor ik ze breken.
Hier zijn ze gek op porta, Tommy vond de tonijn echt heel lekker tot hij ziek werd.
Nu eet hij de kip nog steeds graag
De purizon weet ik inderdaad, dat komt er hier ook niet meer in.
Hij at het wel maar werd er ziek van, Timmy liet het staan dus ik dacht toen dat Timmy niet lekker was
Iets anders at hij wel.
Maar die avond werd Tommy ziek, overgeven en diarree
Wij hebben Indy eerst onsior gegeven maar dat zijn pillen en later hebben we gabapentine gegeven,
Mijn dierenarts maakt daar een suspensie van.
Luna kreeg temgesic en dat vond ze niet lekker.
Maar dat was maar een paar dagen.
Lizzy krijgt ook altijd buprecare/temgesic indien nodig
Ik heb Lizzy wel eigen voer mee gegeven omdat Lizzy speciaal voer heeft ( renal/ hypoallergeen)
En ik wilde niet weer een doodzieke kat.
Ze was net opgeknapt.
En nat voer heb ik wel voor die week veranderd naar een andere soort waar ze ook tegen kan, maar ze at daar heel slecht..
Toen heb ik gevraagd of ze haar voor de nacht eten willen geven en overdag een handdoek voor haar hokje en dat heeft gewerkt.
Lizzy is heel angstig en heel gevoelig voor geluiden
Snachts toen het stil was ging ze wel eten
Tijdens de opname voor de alvleesklier kreeg zij alleen voer van trovet met 1 diersoort.
Maar ze wilde niet eten, dus ik ben haar daar zelf eten gaan geven ( schesir met ipa) in een aparte kamer en dat at ze wel.
We mochten maar 1x per dag komen en dat was te weinig om haar goed en genoeg te laten eten.
Maar ze wilden toen een sonde plaatsen en toen heb ik gezegd nee laten we het eerst thuis proberen, als het niet goed gaat zijn we zo weer terug hier en kan die sonde alsnog
En thuis at ze toen wel.
Uiteraard was ze toen wel al van het ergste af.