Ik wil mijn tuin afrasteren voordat de twee kittens die ik heb naar buiten mogen. Wij wonen in een "arbeidersbuurtje", met verschillende mensen met honden die graag een hapje kat nemen wanneer ze daar de kans voor hebben + we wonen aan de rand van de wijk. Achter onze tuin is een brandgang, daar tegenover zitten weer tuintjes, dan een flat en dan een flink drukke weg. Voor deze weg ben ik nog wel het meest bang. Ook voor ons huis rijden ze soms hard door de straat ook al is het een woonerf.
Ik heb uiteraard al op internet gekeken. En ik zie allemaal fantastisch mooie systemen en ideeen. Zelf spreekt mij het idee van de draaiende buizen mij het meeste aan.
Ik vind het best duur om dit kant en klaar te bestellen. Dat gaat over honderden euro's...! Zelf had ik iets van rond 100 euro in gedachten. Wij hebben een vierkante "stadstuin" van ongeveer 70m2, iets groter dan 8 x 8 meter denk ik. Mij leek dat wel reeel of kan ik voor dit geld de tuin zeker niet afzetten?
Zijn er mensen op het forum die zelf hun afrastering hebben gemaakt? Zo ja, is er ergens een beschrijving te vinden van de benodigdheden en wat ik moet doen?