Tinkerbel77 schreef: 10 aug 2022 10:02
Simba kwam eerst niet zoveel meer binnen, maar dat gaat de laatste 2 dagen weer wat beter. We geven hem erg veel aandacht en knuffels, en sindsdien komt hij weer wat meer thuis.
Mooi! Iedere dag een stapje erbij komt goed Tinkerbel
Tussen Bella en Simba gaat het nog steeds niet zo goed, dit heeft denk ik wat meer tijd nodig.
Precies!
Net kwam Bella ook om het hoekje en Simba me
teen op haar af en blazen en haar een mep geven ( met of zonder nagels kon ik niet zien). En dat gebeurde gisteren ook een keer, maar ik merk wel dat Bella daarna even afstand neemt.
Mooi ze respecteert dus de grens. En twee meppen in twee dagen. In mijn ogen is dat peanuts. Vergeet ook niet dat dit spel kan of een beetje uitdagen. "eens kijken wat er gebeurt als ik dit doe" Ik zie het als een peuter die z'n oudere zus een tik geeft en dan weg rent
Tussen de hond Angel en Bella gaat het een heel stuk beter, maar dat komt denk ik ook omdat Angel hele dagen binnen is en Simba is een buitenkat en heeft de acceptatie iets langer tijd nodig.
Is geen probleem toch?! Er gebeurd zoveel op verschillende vlakken. Je zult zien dat als het straks op de andere plekken helemaal oke is de acceptatie tussen Angel en Bella aan de beurt is.
Gisteren hebben ze toch heel dicht bij elkaar gegeten, Simba kwam toevallig ook net eten. Zonder geblaas en gegrom, dat vond ik toch een heel goed teken
Weer een streepje erbij aan de positieve kant. Gaat goed Tinkerbel *tumbs-up* Geniet ervan dit gaat helemaal goed komen> Over een par weken weet je niet beter en kijk je tevreden en met een nieuwe ervaring terug op deze weken.
Zo ik ga lekker naar mijn tuintje. Het is nu nog enig zins koel.
Er moeten twee vlieren de grond uit. Ben benieuwd of dat gaat lukken. De grond is keihard.
Fijne dag en tot de volgende keer *zwaai-zwaai*