Mijn kat Daffy werd 8 weken geleden voor het eerst ziek. Ze kon niet goed door haar neus ademen en haard ademhaling klonk luid raspend en schurend, alsof een zwaarlijvig persoon die luid snurkt. Echt luid dus. ze kreeg cortisonenspuit en antibiotica kuur. Ze werd beter maar een week na de kuur herviel ze. Weer zelfde behandeling. Weer een week goed, week daarop herval. Derde keer weer zelfde behandeling. Deze keer ging het zwaar ademen (hoewel minder luid) nooit volledig weg en werd de week daarop weer veel erger. Andere dierenarts gezocht, die deed keel en -neusonderzoek waarbij ze een massa ontdekte in een neusholte van Daffy die ze niet kon wegnemen omdat Daffy te oud was en de ingreep te riskant was voor haar + het zou te veel kosten. Ik kreeg cortisonenpillen, mee voor drie weken en dat was het. IK maak zelf wel uit wat te veel geld is ten eerste en wat moet ik nu? Die pillen brengen niks op; Daffy ademt alsmaar luider en klinkt steeds erger, ze moet meer moeite doen om te ademen en doe helemaal niks meer omdat ze steeds pompaf is door tekort aan zuurstof vermoed ik. De wil om te eten en drinken is er nog en zo goed zo kwaad het kan doet ze dit. Hartbrekend om haar zo te zien. Wat moet ik doen? 4 dierenartsen gezien en allevier niks goeds gedaan.