Ga ik zeker doen!Cerna schreef:Dank je. Mocht je Gizmo's bijzondere verhaal willen lezen: http://www.dekattensite.nl/phpBB2/viewt ... =9&t=31796
Die heb ik ook al opgemerkt ja, waar zullen die toch van komenRik schreef:Ze zijn nog jong genoeg om te leren dat handen niet zijn om op te jagen.
Wel heb ik gemerkt dat op mysterieuze wijze als mijn dekbedovertrekken winkelhaken erin hebben
Ik heb ze nu een mail gestuurd met de vraag voor een andere dag (dan is de vraag met de andere kittens wakker worden ook niet meer relevant) en wat er mogelijk is met tijdsplanning.pinguin schreef:Ik zou eerst om opheldering vragen kwa wakker worden wat betreft de castratie en daarna je beslissing maken.
Hier kan ik Simba ook voor half geld bij het dierenasiel laten castreren. Na deel vind ik is dat hij dan wakker word op de quarantaine afdeling waar ook de zieke zitten. Dat is voor mij dus een dikke nee want stress kan een hoop triggeren.
Bij mijn dierenarts voor de honden moet ik altijd dik een half uur rijden, tevens wil ik erbij zijn als ze onder narcose gebracht worden en als ze waker worden.
Ik accepteer het niet om ze te brengen, waarbij ze in een hokje moeten wachten tot de dierenarts een keer tijd heeft om eraan te beginnen.
Daar plannen we het altijd zo dat ik ze kom brengen, waarbij ze direct onder narcose gebracht worden, ik wacht tijdens de operatie en erbij ben als ze wakker worden.
Als ze wakker genoeg zijn mogen ze met mij direct weer mee naar huis.
Afhankelijk van de duur van de operatie ben ik veelal binnen 3 a 4 uur weer thuis.
Ik wil zelf ook niet zo lang wachten, heb vernomen dat katers vanaf 4 maanden al geslachtsrijp kunnen worden.castratenkoor schreef: Voor de goede verstandhouding zou ik zeker rond de 5 maanden gaan. Met 12 weken bij het asiel is uiteraard ook prima als je het rijden ervoor over hebt.
Beter het zekere voor het onzekere, dus als het niet het asiel wordt dan op tijd bij mijn eigen dierenarts, wel dan de vaccinatie en castratie apart uiteraard.
Ja hèYo16Ka16No11 schreef:Wat een cuties en ze zien er ook super gezond uit. Veel geluk samen!
Ook al merk ik dat Flip een grote dondersteen is en Olly de purrende zachtmoedige lieverd is, ik ben al helemaal verliefd
Ze gedragen zich ook erg gezond en mooie gewichten, vannacht had er een wat zachte/diaree ontlasting en vooral STINKEN!! Maar ik maak me daar nog niet zo druk om, kan vanwege de indrukken van gisteren geweest zijn.
Verder ook een goed drolletje gevonden, dus ik houdt het even in de gaten.
Bedankt!!castratenkoor schreef:Ja je hebt daar echt een leuk en mooi duo! Volgens mij worden dat prachtige katten.
Mijn zoektocht begon bij Brits korthaar en het zijn geweldig mooie HTK kittens geworden, maar een kennis van mij fokt Brits korthaar en die denkt dat papa er wellicht een was omdat beige niet bij HTK katten voorkomt.
Maar wie papa ook is, ik ben hem dankbaar voor de geweldige kereltjes
HOInellebel schreef:Dag lieve kleine dappere Olly en Flip
https://www.youtube.com/watch?v=pzOfTiaLmH8Rik schreef:En volgens mij zijn die dappere Olly en Flip al heel erg sociaal. Want in het eerste filmpje zie ik Olly al gelijk op schoot springen (bij het spelen). Dat deden ze hier niet.
Zeer zeker!
Wel is Olly de grote knuffelkont en is Flip over het algemeen meer bezig met de wereld verkennen en als hij op mij klimt is het veelal om te spelen.
Toch was Flip mij vanochtend wakker aan het likken... by the way... JEETJE die tongetjes zijn ruw!!