@castratenkoor:
Laat me maar weten wat je ervaring is met de ton.
Maar ook die vind ik prijzig (boven €100,- vind ik voor nu veel omdat ik een plafondpaal heb gezien voor onder de €100,- en dan daar mijn voorkeur naar uitgaat).
Met de ton en mijn honden heb ik ook bedenkingen, de ton heeft verstop plekken, maar omdat die op de grond staat kunnen mijn honden er makkelijk met hun kop in en dit lijkt me voor het kittens geen veilig gevoel.
@nellebel: Ja hè

!
Ik ben momenteel ook helemaal in Kitten wereld
Zo erg dat ik mijn werk helemaal laat verslonzen en ik heel veel dingen vergeet (boekhouding, afspraken, mails)
Ze kunnen nog niet goed focussen (erg leuk om te zien met speeltjes) en toen ik deze foto's maakte was (probeerde) Stoffel op mijn camera te focussen
@pinguin: die waterbak krijg ik niet gevonden op Google.
@Rik: Vind de Jorge ook mooi, maar zoals ik bij castratenkoor schreef, denk ik dat het voor het kittens laag geen veilig gevoel geeft vanwege de honden.
@castratenkoor: Volgens mij vinden veel katten een waterkraan leuk, hierdoor dacht ik aan een waterbak die dit nabootst.
@Lieselotje:
Eten krijgen ze volgens mij Royal canin, maar dat schaf ik op het laatst aan als ik weet wat ze precies krijgen, het duurt nog een paar weken voor ze komen.