Dat betekend dat ze meer dan het dubbele is van wat ze zou mogen wegen en ong 1,5kg is aangekomen sinds half juni.

Op dieet dus.
De dag erna gelijk een nieuwe keukenweegschaal gehaald en vanaf nu krijgt ze 105 gram light brokjes, verdeeld over 4-6 voerbeurten.
Dagelijks verdeel ik het over 3 opbergbakjes (globaal ochtend/middag/avond) en voer het over de rest vd dag.
Ik ga voor nu even uit van 7,5-8kg ideaal gewicht en ga langzaam de hoeveelheid brokjes afbouwen naar de hoeveelheid voor 4-4,5kg ideaal gewicht, wat neerkomt op zo'n 60gr per dag.
Ze mag immers niet te snel afvallen en ik heb liever dat het langzaam gaat dan dat ze te snel gaat of stabiel blijft/aan komt.
Op zich eet Chloë niet heel veel, maar wel veel kleine beetjes en ze is absoluut niet actief, ligt bij voorkeur de hele dag op de bank te knuffelen en slapen.
Verder ga ik haar wat meer stimuleren om in beweging te komen, ze eet geen brokjes van de grond dus haar voer rondstrooien werkt niet, wel speelt ze graag met rubberen armbandjes dus die liggen her en der op de vloer.
En met voertijd zorg ik dat Aife eerst eten krijgt, zodat Chloë druk heen en weer loopt omdat zij ook eten wil.

Diverse speeltjes zijn onderweg, even kijken wat ze verder leuk vindt.