Blaasgruis icm (mogelijk) voedselintollerantie

Forum voor alle vragen m.b.t. nierziekten (nierfalen/nierinsufficientie)
Gebruikersavatar
Ilone
Tijger
Tijger
Berichten: 2812
Lid geworden op: 13 feb 2010 23:09
Locatie: Dordrecht

Re: Blaasgruis icm (mogelijk) voedselintollerantie

Bericht door Ilone »

Beeld vertekend waarschijnlijk iets, want hij zakt echt door zijn pootjes heen (wat uiteraard niet op de film te zien is) en blijft vervolgens liggen en voor zich uit staren. Reageert in het begin vrijwel niet, maar later komt hij beetje bij beetje weer "terug", ligt nog even verbaasd om zich heen te staren, en dan lijkt het alsof er niets aan de hand is. 1x dachten ze echt dat hij het loodje had gelegd, want toen bleef hij zelfs op zijn zij liggen...DA houdt de mogelijkheid van epilepsie ook achter de hand, maar om dat te onderzoeken zijn dure onderzoeken nodig waarbij hij de kans zeer klein acht dat er een uitslag uit komt (omdat het niet echt aanvallen zijn en het alleen gebeurd na het overgeven).
Gedrag wat hij vertoond is echt afwijkend, want het is een echte schreeuw-lillekerd ;-) Reageert normaal meteen op aanspreken en is erg verbaal.

Ze heeft een tijdje op mijn aanraden moutpasta met wat zalmolie gegeven omdat hij ontzettend verhaarde en ook last van schilfers en een wat doffe vacht had. Ik weet eigenlijk niet of ze dat nog geeft, kan ik eens vragen. Ik weet ook niet of het braken toen minder was, maar dat zal ik ook eens vragen.
Als 't vrouwtje van huis is, dansen de katten op tafel

Purrz:
Muka(12)-Speedy(12)-Lotje(9)-Nozem(8)-Muis&Muffin(2)-Monchou(1)
*Pluis '03-'14
Plaats reactie