poes heeft waarschijnlijk maligne lymfoom

Als je denkt dat er iets mis is met je kat, bel dan eerst even de dierenarts(assistente) voor advies. Want al zijn er op het forum veel mensen met ervaring, een juiste diagnose kan alleen gesteld worden door een dierenarts.
Plaats reactie
cin0407
Huiskat
Huiskat
Berichten: 13
Lid geworden op: 23 jan 2017 21:09

poes heeft waarschijnlijk maligne lymfoom

Bericht door cin0407 »

hoi

vandaag met onze poes van bijna 12 jaar naar de da geweest,ze viel veel af in korte tijd en haar eetlust ging ook achteruit..
ze is onderzocht en een foto gemaakt,er zit iets in haar buik wat er niet hoort..waarschijnlijk een lymfoon vertelt de dierenarts.
woensdag krijgt ze een echo waar we alles beter op zouden moeten kunnen zien.
Ik heb al het een en ander opgezocht op internet maar dat belooft niet veel goeds..
zijn er mensen bij wie hun kat/poes dit ook heeft gehad en het ook overleeft hebben?
er komen ook veel kosten bij kijken..ik ben vandaag naar da geweest en was 95 euro incl consult kwijt..woensdag nog een een echo 140 euro..
dan waarschijnlijk een bioptie,en bloedonderzoek..we doen veel voor onze poes maar de kosten lopen ook op..
kan iemand ons hier ook meer over vertellen..ben dus opzoek naar ervaringen en vooral succes verhalen! :(
Gebruikersavatar
Ennakee
Jaguar
Jaguar
Berichten: 726
Lid geworden op: 12 nov 2015 01:16

Re: poes heeft waarschijnlijk maligne lymfoom

Bericht door Ennakee »

Hallo Cin0407,

Zie het bericht van Boeddha heeft kanker. Deze kater wordt ook behandeld voor maligne lymfoom met chemo. Ook bij hem was er een tumor in de buik geconstateerd. Na de behandeling is de tumor niet meer te voelen. Over twee weken volgt er nog een echo ter controle. Hij wordt behandeld door DA Johan de Vos in het Dierenziekenhuis Zeeuws Vlaanderen.

Mocht deze kliniek te ver weg zijn voor je dan kun je misschien op onderstaande site een kliniek dichter bij jou in de buurt vinden.

Wat de kosten betreft voor dieren. Op het moment dat je bewust kiest voor een dier, is het verstandig om een spaarrekening of spaarpotje aan te leggen. Want zodra de leeftijd van 10 jaar is overschreden zal vroeg of laat ook meer medische klachten / problemen de kop op steken. Net als bij mensen van 60 jaar en ouder. Hopelijk laat je daar niet de toekomst van je dier van af hangen...

Sterkte!

http://www.kankerbijdieren.nl/

http://www.dierenziekenhuiszeeuwsvlaand ... ehandeling
ErikPhilippus
Tijger
Tijger
Berichten: 1945
Lid geworden op: 20 okt 2015 14:28

Re: poes heeft waarschijnlijk maligne lymfoom

Bericht door ErikPhilippus »

En is er al iets meer bekend?

Groet,
Erik
cin0407
Huiskat
Huiskat
Berichten: 13
Lid geworden op: 23 jan 2017 21:09

Re: poes heeft waarschijnlijk maligne lymfoom

Bericht door cin0407 »

hallo erik,mijn verhaal gaat verder bij het onderwerp boedha heeft kanker
dat lijkt mij het makkelijkst omdat onze poezen op dit moment hetzelfde mee moeten maken.
Laatst gewijzigd door cin0407 op 25 jan 2017 21:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie