Extreem rustige lieve katertjes

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Padja
Huiskat
Huiskat
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 sep 2016 13:22
Locatie: Hanoi

Re: Extreem rustige lieve katertjes

Bericht door Padja »

@Rik
Opgepeuzeld?
Nou jaaaaaa.
Wat n tijger.
Volgens mij willen mijn kereltjes ermee spelen maar oppeuzelen?
Gebruikersavatar
Rik
Tijger
Tijger
Berichten: 7746
Lid geworden op: 24 mei 2014 02:30

Re: Extreem rustige lieve katertjes

Bericht door Rik »

Ja, ze waren er ook even mee aan het spelen. In de bek nemen en dan weer uitwerpen... tot het beestje zich weer bewoog. Dus ik dacht dat ik even op moest zoeken dat die beestjes niet kunnen bijten... en toen bewoog die zich niet meer dus dacht Yuna "dan eet ik hem maar op".

Overigens zullen ze zich bij een massief beest van vingerdikte wel een keer bedenken om die op te peuzelen denk ik. Maar een kleine ter grootte van een paperclip was blijkbaar geen probleem :)

Ik denk niet dat je katten aan kunt leren om op schoot te liggen. In het begin deed Yuna dat wel even maar nu ook niet meer zo. Bowy heeft vroeger nooit op schoot gelegen. Wel op mijn buik als ik op bed lag.

Yuna en Bono zijn eigenlijk ook veel bij mij. Als ik thuiskom komen ze wel de trap af begroeten. En op bed ligt Yuna vaak op het uiteinde (op een dekentje) of in de stoel en Bono bij mijn hoofdkussen.

Misschien als het kouder wordt dat schootliggen wel fijner is... (maar ja, bij jullie wordt het nooit koud, toch :lol:).

Overigens... dat naar de deur rennen kun je ze wel aanleren. Ze moeten alleen gewoon enthousiast zijn dat je er weer bent. Dus misschien paaien met snoepjes als je binnenkomt of een flinke aaibeurt. Iets dat ze gewoon fijn vinden. (en als ze graag in je buurt willen zijn zou je toch zeggen dat als je binnen komt dat ze aan zouden moeten komen hobbelen)
Grtz, Rik
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
Plaats reactie