Nieuwe vloerbedekking

Voor overige vragen over de kat die niet onder een andere categorie passen.
Plaats reactie
neferitis1805
Kitten
Berichten: 9
Lid geworden op: 18 mei 2011 23:30

Nieuwe vloerbedekking

Bericht door neferitis1805 »

Ik wil een nieuwe vloerbedekking thuis, waar een appartement kat woont.

Mijn voorkeur gaat uit naar laminaat of vinyl, maar daar ben ik nog niet helemaal uit. Ik wil in elk geval van mijn tapijt af. Dat gedoe met die hare met ik zat en zelfs mijn hele mooie stofzuiger maakt hete het er ook niet makkelijker op het laatste jaar. En daarnaast wat ik heb vond ik al jaren lelijk, dus het is niet alleen vanwege de kat.

Kan iemand mij vertellen of hier nadelen aan verbonden zijn, voor mijn kat? Het enige wat ik kan bedenken is dat hij minder grip zal hebben op de vloer. Dat ga ik later oplossen door 1 of 2 kleden aan te schaffen die ik dan uitklop op het balkon.
Gebruikersavatar
Rik
Tijger
Tijger
Berichten: 7717
Lid geworden op: 24 mei 2014 02:30

Re: Nieuwe vloerbedekking

Bericht door Rik »

Hier ook laminaat. Beneden en boven. Geen probleem hoor. De kittens scheuren er nét zo hard overheen. Ze passen zich wel aan. (Leuk als je een handdoek of laken op de grond legt... leuk om op te landen en door te glijden :) ) Zelf heb ik onder de salontafel een dik kleed. Ook lekker om op te liggen of te ravotten. Maar als je genoeg ligplaatsjes e.d. hebt is een harde vloer geen probleem. Ik denk ook dat de meeste hier wel een harde vloer hebben.
Grtz, Rik
Bono ♂ & Yuna ♀ ( † Bowy ♀ ) (Fotoalbum)
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9387
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Nieuwe vloerbedekking

Bericht door castratenkoor »

Hier ook laminaat beneden, veel beter schoon te houden dan vloerbedekking. Katten zijn het gewend en scheuren er in volle vaart over rond.
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Plaats reactie