Vraagje over dekking en krolsheid

Als je denkt dat er iets mis is met je kat, bel dan eerst even de dierenarts(assistente) voor advies. Want al zijn er op het forum veel mensen met ervaring, een juiste diagnose kan alleen gesteld worden door een dierenarts.
Plaats reactie
sh1982
Kitten
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 jan 2015 17:48

Vraagje over dekking en krolsheid

Bericht door sh1982 »

Ik had een vraagje mijn poes is vandaag teruggekomen van een dekking ze is daar 5 dagen geweest maar ze lijkt nu nog half krols te zijn ze miauwt nog steeds hard maar van de andere kant als ik haar krab op haar rug dan gaat ze niet met haar kont omhoog wat ze normaal wel doet als ze krols is, ook is de gecastreerde kater van mijn heeft ook totaal geen intresse in haar terwijl hij soms als ze krols haar wel probeerde te dekken .Ik vroeg me dus af of het dekken wel succesvol was of niet of kan het ook gewoon voorkomen dat ze na de dekking nog korte tijd krolsheid blijft vertonen?
Omnia
Lynx
Lynx
Berichten: 113
Lid geworden op: 06 mei 2016 17:29

Re: Vraagje over dekking en krolsheid

Bericht door Omnia »

Op dit forum zijn geen fokkers actief, zoals je misschien al weet. Dus ik weet niet of iemand je vraag kan beantwoorden?
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9367
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Vraagje over dekking en krolsheid

Bericht door castratenkoor »

Het beste is contact opnemen met een rasclub/rasforum/Facebookgroep ed. je kunt je het beste laten begeleiden door iemand met al veel fokervaring.
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Plaats reactie