17 en 18 juli ongeveer 4x overgegeven (dat ik heb gezien en weet dat de andere poezen niet stiekem zijn gaan opsmullen, want ja, blijkbaar is dat lekker, ieuww).
18 juli een keertje een platte vlaai, nog niet echt diarree, in die zin dat het eruit zou spetteren, maar te plat om goed te zijn.
Hij heeft dan anti braak middel gekregen, heb 'm in kleine porties eten gegeven, nog 2x oraal middel moeten toedienen en hij was weer als vanouds.
Vanochtend stond ie dan op met pijn, of zo leek het toch.
De schat mankte, net of ie ergens afgevallen was!
Dacht eerst al: shit, ben gisteren weg geweest, ze hebben allemaal los gezeten, zal toch nergens afgedonderd zijn?
Maar goed, ik blijf altijd wakker met de poezen en gisterenavond niks aan te merken.
Tegen dat het goed door drong en hij wou evenmin eten, begeleider even laten weten, temp moeten meten en jawel, 40.8°C.
Ik krijg 'm maar niet onder de 40°C vandaag

Zijn broertje had ook verhoging, maar dat is onderhand weer aan het zakken en blijft rond de 39°C zitten. Die is ook vinniger, eet vele beter en mauwt en zeurt om uit de ziekenboeg te mogen.
Ik heb de ergste zieke nu net een badje gegeven en hij ligt tegen een natte handdoek aan.
De ventilator staat er maar half op, zou niet willen dat hij straks ook nog gelijk 't snot erbij krijgt fzo.
Hij heeft nu toch alweer voor de 5de keer een kleine portie voer (natvoer) naar binnen met extra vocht erbij, hij is zich al danig aan het schoonlikken geweest.
Hopelijk volgende temp meting eindelijk een onder de 40°C of op zijn minst toch terug gezakt, want daarstraks bleef het maar op 41°C hangen!!
Mijn lieve ventje toch

Link hoe hij er vanochtend bij liep : Mijn zieke opvangertje