Ooh zielig he! Dat van die handelaren wist ik nog niet

bedankt voor de tip! Ja vooral mensen die niet veel van katten af weten zullen er denk ik wel snel intrappen.

ik hoop wel dat de andere zwangere poezen die samen met Mila werden aangeboden ook goed terecht zijn gekomen

als t aan mn vriend lag hadden we er nog 1 bij meegenomen. Maar ik was bang dat er dat strijd in huis zou ontstaan, twee zwangere zussen tegen poes , plus we wisten natuurlijk toen we mila ophaalden nier of er wat mis was ofzo dus ook de dierenarts kosten voor n poes en straks voor t nestje kwamen erbij waardoor ik zoiets had van 1 poes is genoeg, dan heeft onze poes een vriendinnetje en met de kittens zien we wel hoe het loopt. WE hebben sowieso al 3 adressen, kittens gaan weg voor de prijs wat wij kwijt zijn aan ontwormen, inentingen enz. We hadden eigenlijk 4 adressen allemaal bij vrienden maar toen 1 meid hoorde dat ze niet gratis weg gingen omdat de kosten erbij kwamen haakte ze af.. Ze ging er gewoon vanuit dat ze hier met 6 weken!!! Een kitten uit het nest zo mee mocht nemen. .. (ze is geen vriendin van mij hoor maar vriendin vvan een kamaraad van mijn vriend )
ik heb haar dus gezegt dat punt 1: er best wat medische kosten bij komen kijken dus dat ze absoluut niet gratis weg gaan en punt 2: dat ze het dus ook kan vergeten dat er überhaupt een kitten met 6 weken weg gaat want ze gaan niet eerder dan 12/13 weken...
even later zegr ze van: ja als de kittens geboren zijn meteen bellen hè want ik wil kittens knuffelen.
toen heb ik haar dus ff duidelijk gemaakt dat de eerste paar weken helemaal niemand die kittens pakt en dat moeder en kittens gewoon met rust gelaten gaan worden. Ik ben de enige die er in de buurt komt en that's it.