Kittens eten niet

Als je denkt dat er iets mis is met je kat, bel dan eerst even de dierenarts(assistente) voor advies. Want al zijn er op het forum veel mensen met ervaring, een juiste diagnose kan alleen gesteld worden door een dierenarts.
Plaats reactie
Preccait
Huiskat
Huiskat
Berichten: 21
Lid geworden op: 22 dec 2015 13:54

Kittens eten niet

Bericht door Preccait »

Vrijdag hebben de kittens 9 weken enting gehad ik vond dat ze daarna al slechter begonnen met eten. Gisteren kwamen we thuis en had onze dame linxy pijn haar pootje ze hinkte wat gebeurt is weet ik niet da gebeld lang geweest waarschijnlijk gekneusd. Bij thuis komst hebben ze samen gegeten en bakje met natvoer was vanmorgen leeg. Brokken hebben ze bijna niet bij gezeten. Vanmorgen voer neer gezet eerst 1 smaak later nog andere bij maar wou linxy het niet hebben de ander Casper heeft nog wel wat van beide smaken gegeten.
Ik kom dus net thuis beide bakjes in aangeroerd en de brokken ook. Net carnibest neer gezet denk dat vinden ze lekker hebben ze eerder gehad. Maar niks
Ze zijn nu wel aan spelen en actief. Heb ze ook gewogen en ze zijn beide ook wat afgevallen. Ze niezen ook beide af en toe.
Heb jullie advies nog wat te doen weer naar da die heeft ze vrijdag gecheckt waren gezond.
Cerna

Re: Kittens eten niet

Bericht door Cerna »

Waarschijnlijk hebben ze iets van een entreactie en dan voelen ze zich niet helemaal lekker en zal de eetlust ook minder zijn.
Wanneer ze vandaag niet willen eten, kun je proberen om de carnibest in hele kleine bolletjes één voor één aan te bieden en wanneer dat ook niet lukt, in het bekkie te stoppen want ze moeten wel iets eten.
Hebben ze ook koorts (warme pootjes/oortjes)?
poezeloes
Huiskat
Huiskat
Berichten: 76
Lid geworden op: 03 jan 2016 12:05

Re: Kittens eten niet

Bericht door poezeloes »

Wijzen warme oortjes en pootjes op koorts?
Dat wist ik niet... hier hebben ze wel meer warme oortjes en da's altijd omdat ze dan slaperig zijn.
(of tijdens het slapen ook)
Preccait
Huiskat
Huiskat
Berichten: 21
Lid geworden op: 22 dec 2015 13:54

Re: Kittens eten niet

Bericht door Preccait »

Ze hebben geen koorts gelukkig , een van de twee heeft net gegeten. Heb net wel diarree gevonden bij verschonen van de bak.
Preccait
Huiskat
Huiskat
Berichten: 21
Lid geworden op: 22 dec 2015 13:54

Re: Kittens eten niet

Bericht door Preccait »

Gelukkig zijn ze weer goed gaan etenn
Plaats reactie