@ feather Hier gaan mijn haren recht van overeind staan. Mijn hond had ook een verlatingsangst maar haar heb ik gerehabiliteerd of hoe noem je dat. Als jij je hond als een klein babietje beschouwt en gaat pamperen krijg je erg nerveuze honden, het zijn namelijk geen mensen en dienen altijd als honden behandelt te worden.
Ik vind het overigens te gek dat je buren zo klagen over dat jij je tuin hebt afgezet. Huisdieren mogen niet voor overlast zorgen dus als jij gaat klagen bij de wijkagent over de poes van jouw buren in jouw tuin heb je het recht aan je kant, kun je ze dat niet door hun neus schuiven
Ik zou overigens ook geen goed opgevoede honden in mijn huis willen hebben.
Onze honden staan altijd onder appel en anders laat ik ze niet eens los
Voor de onrust zou je feliway kunnen proberen en of anders met valeriaan druppelen
Daar worden de meeste katten wel rustig van
Ik denk dat het een opstapeling is van enge situaties, zoals je zelf al aangeeft, en dat het tijd nodig heeft en rust wil het weer goedkomen
Ik zou het niet erger maken door er tussen te komen ( of te wel met rustige kalme energie)maar ze het zelf een beetje laten uitzoeken
grt Anne, Joep 15 Hobbel 14 Pluto 4 Louie 3 Donna 2, Pino en Pip 0 Lora (hond) 2
en kipjes Kayla en Lucy
rust zacht alle engeltjes