Stella: alsnog veel sterkte!
Ook mijn dierenarts heeft het hier nooit over gehad en ook op internet vind ik niets wanneer ik zoek op Injectiecarcinoom.
Een andere dierenarts vertelde mij wel dat zoiets kan ontstaan bij dode entstof omdat dood dood is en dus niet beweegt en daarom wordt er iets aan de entstof toegevoegd waardoor dood opeens toch getransporteerd wordt door de rest van het lichaam.
En dat spul kan een carcinoom veroorzaken en daarom enten dierenartsen hier nauwelijks meer mee, maar bij niesziektekatten altijd met levend-verzwakt.
Omdat men standaard levend-verzwakt alleen als volledige enting heeft en niet alleen als niesziekte-enting heb ik hemel en aarde moeten bewegen om toch alleen de niesziekte-enting in de praktijk te krijgen (de da kende het niet eens) en nu heeft hij 10 flesjes op voorraad alleen voor mij

.
Op mijn vraag of Amber zijn enige niesziektepatient is antwoordde hij ontkennend, maar hij voerde aan dat nooit iemand hier om vroeg (logisch want de meeste mensen hebben geen idee wat er allemaal in hun kat(ten) gespoten wordt) en hij er ook niet aan dacht.
Kan hij dadelijk een voorraad flesjes weggooien omdat het over de datum is en zal dit als argument gebruiken om het nooit meer te bestellen. Tjaaaaaa.