Zag er ook een paar palmsoorten tussen staan.
hier staan ook niet giftige planten en hier staan een paar als niet giftig aangegeven die je kan kopen.
Carrie schreef:Ook over chocolade doen veel wilde verhalen de ronde terwijl het in de praktijk reuze meevalt, ze moeten echt heel veel pure chocola naar binnen werken om er ziek van te worden. Diezelfde vriendin vertelde lachend dat haar zusje naar de DA was gegaan omdat haar kat een beetje chocoladevla uit een lege verpakking had gesnoept; dat is dus echt zwaar overdreven en zonde van je geld.
Ooit een Jack Russeltje gehad, een hele reep van 100 gram puur opgegeten terwijl hij 6 kilo woog: ook hij was vergeten ziek te worden van die dodelijke dosis
Ik denk dat het allemaal wel losloopt; nog nooit gehoord ook van anderen dat een kat echt ziek werd of dood is gegaan door een plant of chocola.
dan heeft er meer kleurstof dan chocolade in die vla of reep gezeten..
de meest giftige delen van bv narcis en kerstroos zijn bol en wortels en die zitten onder de grond.Carrie schreef:Tot slot: Grappig om te lezen hoe jullie liever niet ingaan op het FEIT!! dat tuinen bomvol staan met narcissen en andere giftige planten en struiken.. Niemand die dan zegt verrek, daar heeft die DA (en o.g.) gelijk in.. Wéér een beetje jammer maar wel wat je kan verwachten hier weet ik nu.. Doei!!
Dat is niet ter zake doend als je kat niet buiten loopt. En de mensen waar jij zo nodig tegen aan loopt te trappen, zijn zo verstandig hun katten niet bloot te stellen aan de gevaren van los buiten lopen. En van die gevaren zijn giftige planten nou niet bepaald het heftigst. Bovendien heeft een kat wel wat anders te doen buiten. De kans dat hij aan een foute plant vreet is buiten een stuk kleiner.Carrie schreef:O jee... weer m'n fluwelen handschoentjes vergeten...
Tot slot: Grappig om te lezen hoe jullie liever niet ingaan op het FEIT!! dat tuinen bomvol staan met narcissen en andere giftige planten en struiken.. Niemand die dan zegt verrek, daar heeft die DA (en o.g.) gelijk in.. Wéér een beetje jammer maar wel wat je kan verwachten hier weet ik nu.. Doei!!