Hallo, ik heb een vraagje voor een familielid van mij. Zij hebben 2 katers (ik denk rond een jaar of twaalf), groot, gezond en doen het eigenlijk hartstikke goed. Ze geven altijd Whiskas brokken en natvoer, alleen stinken de kattenbakken enorm. Ik heb uitgelegd dat dat heel goed met het voer te maken kan hebben en heb geadviseerd een betere kwaliteit voer te gaan geven (liefst graanvrij en hoger vleesgehalte). Nu wil ze natuurlijk tips

. Ik heb zelf wel allerlei ideeën over voer, maar zij willen er niet 'al te moeilijk over doen'. Ze willen één soort brok, liefst in een grote zak, zeker niet te duur en te bestellen bij Zooplus.
Ik dacht in ieder geval al aan GranataPet, maar ik denk dat ze die te duur vinden. Mijn vraag, wat vinden jullie van Animonda:
http://www.zooplus.nl/shop/katten/katte ... sten/47870. Qua samenstelling misschien best ok dacht ik, prijs voor een grote zak is prima en ik zie zo ook geen grote uitschieters in bijvoorbeeld percentage eiwitten ofzo. Of hebben jullie nog andere tips? De katten hebben wel neiging om snel te dik te worden. Bedankt alvast voor eventuele tips!