Had het ook niet zo snel verwacht... maar de tekens waren er om in te grijpen. Misty heeft de beste zorgen gekregen, maar dat maakt het verdriet er niet minder om. Heel veel sterkte!
"Dogs come when they’re called;
cats take a message and get back to you later.”
Jeetje, dat ging inderdaad vlug. Sterkte Samantha!
Ik ben nog steeds aan het dwangvoeren bij Sinda, ze eet maar kleine hapjes zelf en valt nog steeds af. Ze is wel vrij levendig en kracht genoeg om op de vensterbank te springen, eraf gaat niet zo soepel. Ze leek heel flink vooruit te gaan. Eens zien of ze wel gaat eten bij 'slecht voer'. Ik weet het ook niet zo goed meer.
Ik heb heeel veel natvoer over.
De brokjes hebben al een nieuwe eigenaar maar is er IEMAND die het goedkoop wil over nemen? We willen ongeveer de helft ervoor dus je bespaard flink.
Adriana misschien?
Ik wil het eigenlijk gewoon weg hebben, dit kunnen we een eventueel nieuwe kat niet geven natuurlijk..
't is een verdrietige tijd en wens je veel sterkte. en kan me voorstellen dat je het kwijt wilt.
stop maar in een doos en zeg maar wat je ervoor wilt hebben, adres per pb en graag je girorekening.
als je nog ipa hebt dan kan dat erbij, maak maar even een lijstje.
hier zijn ze intussen aan de k/d of specific en ik heb trovet en specific natvoer maar het enthousiasme is niet groot. ben eigenlijk ook niet enthousiast over de samenstelling, veel tarwe en varkensvlees..
maks is levendiger met nierdieet, dus die was in vlagen misselijk.vandaar waarsch zijn voorkeur voor crackers, brood en pasta. en gras natuurijk...
hoop dat met nierbroks zijn nierwaardes dalen en dat ook zijn bloedsuiker/fructosamine bijtrekt.
bolle wordt binnenkort langs de da gehaald voor bloedonderzoek, want van hem wil ik het nu ook wel weten.
straks heeft acuut nierfaler Enzo nog de beste nierwaardes....
Heb je RC natvoer al geprobeerd? Snoet lustte ook geen Trovet en Specific en na een tijdje ook geen Hills meer maar die van RC (in saus), vooral de Rundsmaak vond ze heerlijk...
Hoop dat het snel beter gaat met Maks....
Weet iemand of er ook grotere flesjes Semintra bestaan en waar ik deze eventueel kan bestellen/ kopen?
Charley doet met 1 flesje ( 30ml € 33.90 ) krab 4 weken. Helaas geeft de da maar 1 flesje per keer mee, ik moet dus om de 3 a 4 weken naar de da. Ik heb al op het internet gekeken maar kon helaas niks vinden, en de da wil hierover niks zeggen.