Huisstofmijt allergie

Voor vachtproblemen zoals kaalheid, schilfering, etc. en huidaandoeningen zoals allergische reacties, al dan niet samenhangend met ziektes, voeding of medicijnen.
Gebruikersavatar
Els z
Huiskat
Huiskat
Berichten: 20
Lid geworden op: 13 aug 2014 18:22

Re: Huisstofmijt allergie

Bericht door Els z »

Ja, ze gaan nu eerst kijken of er bij de 3 zgn hoofdgroepen iets uit komt wb allergie. Dan kan het ev nog gesplitst worden, maar misschien is dat niet nodig.
De puur-jeuk geef ik nog steeds, maar of het werkt....geen idee. Het punt is ook dat ze er niet heel vaak aan zitten, maar áls ze er aan zitten, dan ligt het gelijk open, dus of het nou jeuk is, ik weet het niet. Nu likken ze elkaars plekjes ook weer, op zich heel schattig om te zien, maar of dat nou zo handig is haha.

Welk voer geef jij nu?
Groetjes, Els Z.
Gebruikersavatar
Nikki2309
Poema
Poema
Berichten: 361
Lid geworden op: 11 feb 2014 19:12
Locatie: Geleen
Contacteer:

Re: Huisstofmijt allergie

Bericht door Nikki2309 »

Ben benieuwd of er wat uit het bloed komt.

Ik gaf almo nature holistic, maar Max heeft 2 weken geleden blaasgruisverstopping gehad dus Max krijgt nu verplicht royal canin urinary s/o. Bella weigerde de almo brokjes te eten en wilde die van Max. Dus heb ik voor haar royal canin british shorthair gepakt en dat eet ze wel.
Niet ideaal want ben geen fan van royal canin, maar in het belang van de gezondheid moest het wel.
Using Tapatalk
Gebruikersavatar
Els z
Huiskat
Huiskat
Berichten: 20
Lid geworden op: 13 aug 2014 18:22

Re: Huisstofmijt allergie

Bericht door Els z »

bloeduitslag binnen, alle allergie testen die ze gedaan hebben waren negatief. Eerst baalde ik, maar dierenarts zei dat dit op zich ook goed is, want behandeling daarvan is erg kostbaar, dus oké.... Nu krijgen ze Atopica, beide, en dat kan als het goed is ook weer worden afgebouwd over een tijdje.
Zal even nieuw topic aanmaken, want hier hoort het dus niet meer ;)
Groetjes, Els Z.
Plaats reactie