ondanks penisamputatie toch steeds verstopt. Iemand tips?

Forum voor alle vragen m.b.t. nierziekten (nierfalen/nierinsufficientie)
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6862
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: ondanks penisamputatie toch steeds verstopt. Iemand tips

Bericht door Dinky »

Wat fijn dat het zo goed gaat en wat fijn dat sunnetje nog vrolijk op deze wereld mag zijn :-D
Duimen dat het inderdaad niet weer dicht gaat groeien maar deze extra tijd pakt niemand jullie meer af ;-)
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Gebruikersavatar
Sunnetje
Poema
Poema
Berichten: 388
Lid geworden op: 08 mar 2010 13:43

Re: ondanks penisamputatie toch steeds verstopt. Iemand tips

Bericht door Sunnetje »

Afbeelding

Hoera! Zojuist ons -hopelijk- laatste bezoek aan de dierenarts gehad! :edance: :edance:

De dierenarts is zo tevreden, dat Mystic officieel ontslagen is uit de kliniek! Hij doet het zo goed dat ze hem nu niet meer terug willen zien! ;-)

:eclap: :eclap: Wie had 3 weken terug durven denken dat het zo snel en zo goed zou gaan? :edance: :verliefd:
Pinto* 12/07/2006 - 03/09/2010
Dino* ?/09/2011 - 19/11/2011
Dizzy* 17/07/2008 - 22/04/2014

*~~ Rust zacht, mijn lieverds~~*
Gebruikersavatar
Cyamytha
Poema
Poema
Berichten: 298
Lid geworden op: 29 dec 2013 13:51
Locatie: Deventer

Re: ondanks penisamputatie toch steeds verstopt. Iemand tips

Bericht door Cyamytha »

Wat fijn! Heb hier al tijdje meegelezen en ben oprecht blij dat t zo goed gaat :D
Ankie, personeel van Beer en vrouwtje van Astor de hond!

Album Karel en Beer


*Karel* (28-7-'13..5-6-'18)
Gebruikersavatar
Sunnetje
Poema
Poema
Berichten: 388
Lid geworden op: 08 mar 2010 13:43

Re: ondanks penisamputatie toch steeds verstopt. Iemand tips

Bericht door Sunnetje »

Hoi allemaal.

Nou, Mystic lijkt het nog steeds super te doen. Hij eet en drinkt (gisteren eindelijk hem ook gewoon uit het waterbakje zien drinken) en hij plast nog steeds erg mooie, grote plasjes en ook de drolletjes gaan prima.

Maar nu zag ik hem gisteren ineens weer flink wassen bij de plasopening. Nu zou dat niet zo erg moeten zijn, dat moet immers ook schoongehouden worden, maar omdat ie dit in het verleden elke keer deed (na het plassen vooral) besloot ik het in de gaten te houden. Deze keer was het gelukkig niet meteen na het plassen dus ik vond het niet meteen zorgwekkend.

's avonds lag ie op de stoel wat te soezen en ineens sprong ie op en begon hij zich weer te wassen daar. Dit wekte toch wel wat wantrouwen..
Zojuist is ie naar de bak geweest (drolletje) en zie ik hem zich nu na het uitstappen van de bak wéér wassen daar beneden. Ik heb de DA nu dus toch maar gebeld omdat ik een blaasontsteking o.i.d. vermoed. Iets irriteert hem in elk geval. Morgenochtend vroeg gaan we langs.

Nu is mijn vraag: Komt dit bij "gezonde" katten nou ook wel eens voor? Dat ze wat extra was-aandacht besteden aan hun onderkant? of is dat echt iets voor katten met een blaasgruis-verleden of katten die blaasontsteking hebben?
Pinto* 12/07/2006 - 03/09/2010
Dino* ?/09/2011 - 19/11/2011
Dizzy* 17/07/2008 - 22/04/2014

*~~ Rust zacht, mijn lieverds~~*
Plaats reactie