Enzo is vanaf dat hij hier is een brekebeen en zorgenkind en dat houd me van de straat..
dank je wel voor jullie lieve beterschapswensen.
vandaag heleboel afgebeld en geweldige medewerking van da

en apoth.
het aanvalsplan is het volgende:
Enzo krijgt nog dit jaar (weer) een behandeling met ra jodium in Lienden.
de komende twee maanden probeer ik met medicatie zijn conditie een eind op te vijzelen zodat hij zo sterk mogelijk die behandeling in gaat.
hij had bij zijn eerste behandeling in Lienden buitensporig veel zwerfweefsel (ectopisch in het jargon) en zou ik niet behandelen dan zit hij zo weer > 100 en verder.
rest van zijn leven, hij is 10 jaar, medicatie kan niet want het is bij Enzo erg voortschrijdend, dus dan zou je steeds meer medicijn moeten geven en daar zijn limieten aan.. dus Lienden is onontkoombaar...
mijn hoop is met zeer tijdig in te grijpen dat zoveel mogelijk fout weefsel wordt vernietigd en het wat langer duurt voordat hij eventueel weer ontspoort..
ik heb intussen wel het middel van huisdierendokter besteld omdat de klantenervaringen positief zijn. daarnaast komt ook een regulier medicijn waarvan ik weet dat het bij Enzo werkt. na de ellende met felimazole durf ik niet nog een keer zo'n type zoals thiafeline te geven..
bij een slecht etende vaak graatmagere Enzo wil ik niet ook nog een eetstaking veroorzaken...
en als het uiteindelijk niet lukt om het oude reguliere middel te bemachtigen dan is er nog carbimazol oorzalf, maar dat doseert onnauwkeurig en sommige katzels krijgen daarvan blaren en andere huidirritatie aan hun oren..