Katten allergie

Voor overige vragen over de kat die niet onder een andere categorie passen.
Gebruikersavatar
eveline1982
Tijger
Tijger
Berichten: 2043
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:50
Locatie: Alkmaar

Re: Katten allergie

Bericht door eveline1982 »

Welnee hij duwt zijn neus helemaal in de vachten als hij met ze aan het knuffelen is. Dat hoef ik niet te doen hoor, dan heb ik geheid een jeukneus en jeukende rooie ogen. Ga morgen contact opnemen met zijn huisarts, en is even met hem doorpraten. Daarna een verklaring vragen van de dokter en dan kunnen ze niks meer zeggen daarover! Zal het even doorgeven als ik zijn huisarts heb gesproken. Iedereen alvast bedankt :)
The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)
Gebruikersavatar
Babbeltje93
Huiskat
Huiskat
Berichten: 25
Lid geworden op: 18 aug 2013 20:36

Re: Katten allergie

Bericht door Babbeltje93 »

Hm, daar word je niet vrolijk van... Van zo'n oma bedoel ik dan...
Niks van aantrekken. Je zoontje heeft gewoon géén kattenallergie, klaar. Als ze het niet wil geloven, is dat haar probleem.
Wel jammer dat de instanties nu ook al zeggen dat de katten weg moeten... Maar jij bepaalt altijd nog wat het beste is.
Ik zou ze gewoon lekker houden ;)
Gebruikersavatar
Babbeltje93
Huiskat
Huiskat
Berichten: 25
Lid geworden op: 18 aug 2013 20:36

Re: Katten allergie

Bericht door Babbeltje93 »

Hihi, dat laatste bericht had ik niet gelezen.

Goed om zo een verklaring aan te vragen! Dan kan niemand daar nog iets over zeggen ;)
Gebruikersavatar
eveline1982
Tijger
Tijger
Berichten: 2043
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:50
Locatie: Alkmaar

Re: Katten allergie

Bericht door eveline1982 »

Wat goed dat je het topic omhoog haalt Babbeltje, was het helemaal vergeten hihi. De verklaring is er, en oma kan niks meer zeggen erover ;)
The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)
Gebruikersavatar
Babbeltje93
Huiskat
Huiskat
Berichten: 25
Lid geworden op: 18 aug 2013 20:36

Re: Katten allergie

Bericht door Babbeltje93 »

Haha mooi! :)
Ik zag inderdaad achteraf pas dat het al van een paar maandjes terug was ...
Maar fijn dat de verklaring er is! (En dat er dus niet meer over 'gemauwd' kan worden!)
Anne87
Jaguar
Jaguar
Berichten: 631
Lid geworden op: 13 mar 2013 00:33

Re: Katten allergie

Bericht door Anne87 »

En wat zegt oma inmiddels?
Gebruikersavatar
eveline1982
Tijger
Tijger
Berichten: 2043
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:50
Locatie: Alkmaar

Re: Katten allergie

Bericht door eveline1982 »

Niet meer zoveel Anne, sinds ik heb aangegeven dat het erg goed met me gaat en ik de zorg van hem weer op me wil nemen, zijn de verstandhoudingen nogal gedempt. Maar het goede nieuws is, dat de kans erg groot is dat hij voor de zomervakantie 2014 hier weer woont :)
The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)
tinuss
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 jul 2014 23:47

Re: Katten allergie

Bericht door tinuss »

Hoi , ik heb ook last van kattenallergie en hooikoorts en ook nog last van huisstofmijt het kan helaas niet op. Ik heb veel baat bij mijn luchtreiniger. Ik kan rustig zeggen dat ik mijn kat heb kunnen behouden door mijn luchtreiniger. De laatste luchtreiniger die heb gekocht is van http://www.proairtech.nl/ ik hoop dat ik iemand hiermee heb kunnen helpen
Plaats reactie