Update Bo!

Dagelijkse hoeveelheid, merken kattenvoer, versvoedingen, dieetvoer, etc.
sunny
Huiskat
Huiskat
Berichten: 74
Lid geworden op: 13 apr 2014 17:54

Re: Update Bo!

Bericht door sunny »

Ligt nu lekker naast me te slapen, maar twijfel knaagt nu wel.....
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Update Bo!

Bericht door Adriana »

kan me voorstellen dat dit niet is wat je had verwacht.
heb je retour-garantie?
in dit soort gevallen werkt het t best als je met jezelf een paar ijkpunten en een uiterste datum afspreekt.. denk dat Sem aan de jonge kant is voor Bo..
en je ziet binnen een week of het bijtrekt of niet..

de broertjes hier willen ook nog wel eens ruig met elkaar te keer gaan en voor die momenten heb ik een paar wijnkurken in mijn broekzak als lange arm en af en toe komt er dan iets door de lucht vliegen..
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
sunny
Huiskat
Huiskat
Berichten: 74
Lid geworden op: 13 apr 2014 17:54

Re: Update Bo!

Bericht door sunny »

Nee dat niet, maar denk wel dat Sem terug mag als ik bel, liggen nu allebei te pitten, kijken hoe Sem straks doet ....
sunny
Huiskat
Huiskat
Berichten: 74
Lid geworden op: 13 apr 2014 17:54

Re: Update Bo!

Bericht door sunny »

Oh en me uitgangspunt is natuurlijk Bo, hebben dit met alle goede bedoelingen voor hem gedaan :???: maar is niet de bedoeling natuurlijk dat ie gesloopt gaat worden en er dalijk niks meer over is van vrolijke Bo, dan is alle moeite voor niks geweest :cry: , maar goed we geven het nog even de tijd....
Renatevanderveer

Re: Update Bo!

Bericht door Renatevanderveer »

Mag ik vragen waarom je kleine Sem nu al terug wil brengen?

Ik zou inderdaad kijken hoe het straks gaat.
De eerste dagen is het altijd aftasten en ik denk dat je een beetje tijd moet geven.
Ik begrijp dat je het gekrijs vreselijk vind, maar ze moeten elkaar even leren kennen.
Ze zeggen op dit forum vaak; 'Zolang er geen bloed vloeit..'
Wacht even een paar dagen af en als het dan écht nog ondraaglijk is voor Bo en/of Sem, dan zou ik denken aan terug brengen.
Nu nog niet, daar is het nog veel te vroeg voor!
Anne87
Jaguar
Jaguar
Berichten: 631
Lid geworden op: 13 mar 2013 00:33

Re: Update Bo!

Bericht door Anne87 »

Het komt wel vaker voor hoor, even goed knokken. Even uitmaken wie de baas is en wie niet. Geef het echt een week, als je dat lukt. Vaak is het dan al goed bijgetrokken. Denk maar zo: Als er ineens iemand in jouw huis komt wonen en de baas over jou en jouw spulletjes wil zijn, dan pik je dat toch ook niet zomaar? Dan komt daar toch ruzie van? Pas als je doorhebt wat je aan elkaar hebt, en dat je geen concurrentie bent maar sámen kan leven, kun je vriendjes worden.
sunny
Huiskat
Huiskat
Berichten: 74
Lid geworden op: 13 apr 2014 17:54

Re: Update Bo!

Bericht door sunny »

Gaan hem nu ook niet direct terugbrengen hoor :shock: , vanavond eerst naar de DA , misschien dat zij ook nog wat tips heeft ;-) , liggen op dit moment nog steeds allebei te pitten, vind ik ook niet gek na zo'n ochtend :shock: , kijken het ook nog een paar dagen aan, maar vind Sem wel heel erg grof naar Bo, dus hou ze zeker wel goed in de gaten!!
Ben benieuwd hoe ze straks zijn als ze weer wakker worden, hoop een stukje rustiger.....hebben wel voordat ze instorten gewoon naast elkaar staan eten......maar zodra ze elkaar aankijken begint het meppen en duikt Sem gelijk boven op Bo! En dan gaat Bo krijsen natuurlijk :-(
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Update Bo!

Bericht door Adriana »

wat vervelend allemaal!
missch proberen het stressniveau van Bo in de gaten te houden, want hij is nog herstellende.
en als hij angstig wordt en beetje gaat wegkruipen tot en met niet meer op de bak durft, dan is dit geen goeie match.
want ik begrijp dat Sem nu al dominant is..
terwijl Bo zo vrolijk heen en weer sjeesde en het zo goed naar zijn zin had!

het had eigenlijk al redelijk rustig moeten zijn.. en jammer dat Sem bijna agressief naar Bo lijkt..
met matchen kun je het vaak niet voorspellen ondanks alle goeie bedoelingen! ik bedoel: voel je vooral niet schuldig want nogmaals, het is doorgaans koffie dik kijken of het elkaar ligt of minder of helemaal niet tot en met de tent uit vecht....
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
sunny
Huiskat
Huiskat
Berichten: 74
Lid geworden op: 13 apr 2014 17:54

Re: Update Bo!

Bericht door sunny »

Had vanochtend wel even de DA gebeld, dierenarts assistente had overlegd en belde net terug met het advies, toch even apart houden omdat Bo nog zo klein is, (dus stress) vanavond even verder overleggen met d'r....
sunny
Huiskat
Huiskat
Berichten: 74
Lid geworden op: 13 apr 2014 17:54

Re: Update Bo!

Bericht door sunny »

Maar gewoon K... Allemaal, zit echt verdrietig te zijn hier op de bank, want m'n gevoel zei vanochtend al dat het niet goed zat :cry: :cry: maar dit is niet leuk voor Bo en niet voor Sem, wel net ff heerlijk zitten kroelen met Sem dus daar zit het hem niet in, misschien inderdaad te groot en te dominant voor kleine Bo?? :???: Bo is wel even wakker geweest en gegeten maar ligt alweer te slapen, is kapot volgens mij....
Konden ze maar praten :cry:
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Update Bo!

Bericht door Adriana »

hoe gaat het intussen bij jullie met Bo en te enthousiaste Sem?
en met jou en al wat minder verdrietig? soms lukt een match niet en dat is dan jammer en helaas.
maar missch heel missch is Sem intussen wat gematigd en heeft Bo in zijn kattenhart gesloten..
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
mittenslief
Tijger
Tijger
Berichten: 1675
Lid geworden op: 04 mei 2011 15:04
Locatie: enschede

Re: Update Bo!

Bericht door mittenslief »

lees nu pas een beetje na zelf een hectische week te hebben gehad....maar dat keel grijpen enzo is echt gewoon kittengedrag....je moet juist samen met ze spelen even veel met hun samen zodat ze zien dat dat juist leuk is
Honden hebben bazen, poezen personeel!
alle katzels: mittens, mr. cat, angel, rover, roosje en mitsie
op de regenboog: Ollie, Simba, Buck
Plaats reactie