Kitten wil niet eten....

Dagelijkse hoeveelheid, merken kattenvoer, versvoedingen, dieetvoer, etc.
Plaats reactie
sunny
Huiskat
Huiskat
Berichten: 74
Lid geworden op: 13 apr 2014 17:54

Re: Kitten wil niet eten....

Bericht door sunny »

Jaaaaaaaaa megasucces geboekt (vinden wij tenminste :-P :-P ) had na z'n hapje van half zeven een klein beetje laten staan, waren Bo dus even kwijt en wat schetst me verbazing, hij staat dat restje op te eten :grin: :grin: heb er een schepje bijgedaan....ook bijna helemaal op....doe z'n hapje van half tien nu een klein stukje opschuiven, maar ben helemaal blij! Denk dat we het spuitje helemaal niet nodig gaan hebben :edance: :edance: :edance: :epray: ....en wat een wereld van verschil zeg z'n buikje al een paar keer goed vol, is gelijk een hele andere kat :grin:


Groetjes van een happy de peppie Linda en Yuri en een verzadigde Bo
Gebruikersavatar
eveline1982
Tijger
Tijger
Berichten: 2043
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:50
Locatie: Alkmaar

Re: Kitten wil niet eten....

Bericht door eveline1982 »

Heerlijk dat hij zelfstandig zo lekker smult :)

Laat hem maar eten wat hij op kan hoor, op deze leeftijd mogen ze nog onbeperkt (vr)eten. De kittens bij mij in de opvang hadden soms enorme volgevreten pensen, poepen ze wel weer uit hihi.
The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6845
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Kitten wil niet eten....

Bericht door Dinky »

Fijn dat je voor geval dat spuitje achter de hand hebt en nog veel fijner dat hij niet nodig lijkt :-D klinkt alsof het helemaal goed gaat komen ;-)
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Gebruikersavatar
Jantina
Panter
Panter
Berichten: 572
Lid geworden op: 01 jan 2009 16:36
Locatie: Putten

Re: Kitten wil niet eten....

Bericht door Jantina »

Ach die Bo toch...
Wat fijn dat ze een fijn mandje bij jullie heeft...
Jullie doen goed je best en hebben zichtbaar het beste voor. :-)
De drie musketiers Quinn, Boaz en Olaf - 2014
In liefdevolle herinnering mijn stoere vent Luca- 2008-2014
en lieve, mooie Bella - 2009-2014
Gebruikersavatar
ayla
Tijger
Tijger
Berichten: 1115
Lid geworden op: 11 nov 2009 11:45
Locatie: Leusden

Re: Kitten wil niet eten....

Bericht door ayla »

Go Bo! Go Bo!
Groetjes van Marjoleine,
kopjes van Felix,
en een zoen van Garfield!
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5492
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Kitten wil niet eten....

Bericht door nellebel »

bolle bo goedzo kereltje
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
sunny
Huiskat
Huiskat
Berichten: 74
Lid geworden op: 13 apr 2014 17:54

Re: Kitten wil niet eten....

Bericht door sunny »

Zo...de nacht....ook elke drie uur me wekker gezet om Bo wat te eten geven, dat vond Bo toch wat minder, toch het spuitje gegeven, want hij moest om de 2/3 uur eten van de dierenarts, wel wat minder..
Zou het blikje in drie dagen leeg moeten hebben en we zitten al op de helft dus volgens mij sinds gistermiddag flink gegeten :grin: en wilde ook niet riskeren dat ie het dan helemaal niet lekker meer vind....
Vervolgens allebei zo moe dat we dwars door de wekker van de shift van zeven uur zijn geslapen :oops: :oops:
Eerste hapje van vandaag was weer wat groter en helemaal zelf gedaan....poepen gaat nu ook ineens hartstikke goed, moet nu toch wel vaak....zouden ze darmpjes nu goed op gang komen??? Het is wel zacht, maar niet dun!
Is nu weer lekker actief :grin:
En ik ga maar even een grote bak koffie nemen :smile: :-P
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5492
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Kitten wil niet eten....

Bericht door nellebel »

wat ben je toch een lieve en zorgzame poezenmoeder
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Gebruikersavatar
ayla
Tijger
Tijger
Berichten: 1115
Lid geworden op: 11 nov 2009 11:45
Locatie: Leusden

Re: Kitten wil niet eten....

Bericht door ayla »

Wat een goede zorg voor kleine Bo. Topper!
Groetjes van Marjoleine,
kopjes van Felix,
en een zoen van Garfield!
sunny
Huiskat
Huiskat
Berichten: 74
Lid geworden op: 13 apr 2014 17:54

Re: Kitten wil niet eten....

Bericht door sunny »

:icon_shifty: :icon_shifty: kleine man is het dubbel en dwars waard hoor....
sunny
Huiskat
Huiskat
Berichten: 74
Lid geworden op: 13 apr 2014 17:54

Re: Kitten wil niet eten....

Bericht door sunny »

Help, nou heeft de DA Bo gister ook ontvlooid, vanochtend al een dode uit z'n vacht gehaald, maar zie net ook nog een levende :shock: hadden die nog niet dood moeten zijn?
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5492
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Kitten wil niet eten....

Bericht door nellebel »

weet ik niet, denk niet dat het zo snel gaat. hier hoor ik vaker, kammen kammen kammen
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Gebruikersavatar
Ms Maaike
Tijger
Tijger
Berichten: 1611
Lid geworden op: 25 okt 2012 13:17

Re: Kitten wil niet eten....

Bericht door Ms Maaike »

't Zou kunnen dat die vlo nog niet gedronken heeft en daarom nog niet dood is. Zorg dat je je eigen huis heel erg goed zuigt; let ook op plinten en andere kieren (daar leggen vlooien de eitjes in). 't Beste kun je een stukje vlooienband in de stofzuiger leggen is mij verteld. Was de mandjes en kleedjes op zestig graden. En inderdaad, heel veel kammen en de vlooien verdrinken en een bakje water met wat afwasmiddel erin. Dan ben je er zo vanaf. :)
Met diervriendelijke groeten,
Maaike

Klik hier voor het fotoalbum van Mickey* (26-02-1999, 04-11-2014), Pippi (15-03-2011) en Tommy (11-02-2013).
sunny
Huiskat
Huiskat
Berichten: 74
Lid geworden op: 13 apr 2014 17:54

Re: Kitten wil niet eten....

Bericht door sunny »

Oké, scheur zometeen gelijk naar de dierenwinkel voor een vlooienkam, die hadden we nog niet en iets voor in de stofzuiger, wil absoluut niet spuiten in huis!! Dekbedden er maar gelijk af....uiteraard wordt Bo net wakker, :lol: :lol: dus hem even uit laten razen en dan ga ik de deur uit
sunny
Huiskat
Huiskat
Berichten: 74
Lid geworden op: 13 apr 2014 17:54

Re: Kitten wil niet eten....

Bericht door sunny »

:oops: :oops: hebben trouwens geen epedemie hoor denk ik, schiet gelijk in de stress over een vlo :shock:
Plaats reactie