Faliway

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Plaats reactie
hanneke27
Huiskat
Huiskat
Berichten: 29
Lid geworden op: 10 dec 2013 20:32

Faliway

Bericht door hanneke27 »

Hallo,

Sinds ander halve week heb ik een kitten kater van vijf mnd bij mijn kater die gecastreerd is van bijna 2.
Het gaat al aardig samen eten naast mekaar en soms is de oudere wel jaloers en slaat de kitten wel is.. De kitten blaast heel hard als de oudere in de buurt komt.
Ik dacht ik koop die faliway verstuiver want ik heb zoveel goede dingen daarover gelezen.

Nu ben i op zoek naar ervaring met mensen waarvan de kat heel suff werd..of ging spugen.

Toen ik de ouder kat net kreeg had ik ook een verdamper gekocht, ivm castratie toen en verhuizing..maar hij moest toen bijne een week spugen van de narcose etc..toen dacht ik misschien kan hij niet tegen faliway en heb ik dat ding ook uit het stopcontact gehaald. Na een week na de narcose heeft hij niet meer gespuugd.. Twee mnd later weer onder narcose en toen weer hetzelfde.. Vijf dagen spugen erna....

nu had ik zaterdag avond die verdamper in het stopcontact gedaan benéde... Ik heb een open hal boven zonder deur en alle deuren staan open totaal oppervlakte is 105m2.
En vannacht om half vier moest de oudere cat ook kokhalsen en beetje spugen..geen brokjes ofzo..
Hij is heel suff en loom..

Herkent iemand dit met die verdamper?
Ik heb hem nu maar weer eruit gehaald...kan het dat het zo sterk werkd..hij is wel heel gevoelig en voor veel dingen allergisch. Zelfs voor de medicijne na de castratie reageerde hij op..

Alvast bedankt,

Gr hanneke
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Faliway

Bericht door Adriana »

heb hier ooit een feliway verstuiver gehad en werd daar zelf misselijk en beroerd van. met last van prikkende, tranende ogen. contact opgenomen met de distributeur, die mij vertelde dat het hoogstonwaarschijnlijk was dat ik last had van de feromonen, maar dat het aan de verstuiver of aan de transportvloeistof kon liggen.
andere verstuiver toegestuurd gekregen en inderdaad had ik daar minder last van maar nog steeds te veel om me daar prettig bij te voelen.
het zou kunnen dat de verstuiver veel te veel verstuift.
zo lang last van narcose is niet normaal trouwens. je schrijft niet of het gasnarcose of vloeistofnarcose was, ik denk het laatste. je kunt daarover het beste contact opnemen met je dierenarts of van dierenarts wisselen..
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
ayla
Tijger
Tijger
Berichten: 1115
Lid geworden op: 11 nov 2009 11:45
Locatie: Leusden

Re: Faliway

Bericht door ayla »

Mijn zus heeft altijd langs van soort van allergieklachten als de feliway hangt. Is de verdamper er niet, dan geen last.
Groetjes van Marjoleine,
kopjes van Felix,
en een zoen van Garfield!
hanneke27
Huiskat
Huiskat
Berichten: 29
Lid geworden op: 10 dec 2013 20:32

Re: Faliway

Bericht door hanneke27 »

ik heb er zelf geen last van alleen de kat van 2
Plaats reactie