Is mijn kat zwanger ?

Voor overige vragen over de kat die niet onder een andere categorie passen.
Plaats reactie
Nataschaax
Kitten
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 jan 2014 16:25

Is mijn kat zwanger ?

Bericht door Nataschaax »

Hallo
Eiegenlijk weet ik bijna wel zeker dat mijn kat zwanger is omdat ik toch echt wat in haar buik voelde bewegen en ze heeft dikke tepels. Ze likt veel en ligt sinds gister ook in haar doos en is behoorlijk dikker geworden de afgelopen dagen. Alleen ik lees overal dat de tepels roze moeten zijn en deze tepels zijn wittig/zwart maar twee week terug waren ze nog niet zo dik als nu. Ook voel ik al twee dagen amper wat bewegen in haar buik?
Ik heb fotos van haar tepels en dikke buik ik weet alleen niet hoe ik ze moet plaatsen?
Cerna

Re: Is mijn kat zwanger ?

Bericht door Cerna »

Ik zou het je niet kunnen zeggen want alhoewel ik op twee katers na, altijd poezen heb gehad, is er nog nooit één zwanger geweest want ik heb ze altijd op tijd laten castreren.
Gebruikersavatar
Cyamytha
Poema
Poema
Berichten: 298
Lid geworden op: 29 dec 2013 13:51
Locatie: Deventer

Re: Is mijn kat zwanger ?

Bericht door Cyamytha »

Als ze gecastreerd is misschien schijnzwanger?
Ankie, personeel van Beer en vrouwtje van Astor de hond!

Album Karel en Beer


*Karel* (28-7-'13..5-6-'18)
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6861
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Is mijn kat zwanger ?

Bericht door Dinky »

Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Nataschaax
Kitten
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 jan 2014 16:25

Re: Is mijn kat zwanger ?

Bericht door Nataschaax »

Nee ze is niet gesterraliseerd
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Is mijn kat zwanger ?

Bericht door Adriana »

als je vraag aan ons is of wij je willen vertellen of je poes zwanger is dan moet ik je teleurstellen: daar hebben ze dierenartsen voor uitgevonden!
zeker ook voor een check of er nog 'leven' in haar buik zit.
zou ik niet te lang mee wachten, ik bedoel maandag bellen en langsgaan!!

vette kans dat ze zwanger is: ongecastreerd buitenspelen geeft bij poezen doorgaans één of meerdere dekkingen, altijd prijs!
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Nataschaax
Kitten
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 jan 2014 16:25

Re: Is mijn kat zwanger ?

Bericht door Nataschaax »

Dat ze daar dierenartsen voor hebben weet ik ook wel ;)
In elk geval, ik ben nu wel zeker dat ze zwanger is (zonder hulp van een dierenarts) t is namelijk erg druk in haar buikje ! :D
paasnini

Re: Is mijn kat zwanger ?

Bericht door paasnini »

Sorry verwacht (van mij in ieder geval) geen blije reactie. Ik vind het ronduit belachelijk om een poes zwanger te laten worden.
Brittenbolletje
Tijger
Tijger
Berichten: 1143
Lid geworden op: 22 okt 2012 16:22

Re: Is mijn kat zwanger ?

Bericht door Brittenbolletje »

Waarom is poes zwanger en niet gecastreerd? Of is het bedoeld zwanger en ben je fokker.
Gebruikersavatar
mittenslief
Tijger
Tijger
Berichten: 1675
Lid geworden op: 04 mei 2011 15:04
Locatie: enschede

Re: Is mijn kat zwanger ?

Bericht door mittenslief »

hieperdepiep hoera lang leve het kattenoverschot
Honden hebben bazen, poezen personeel!
alle katzels: mittens, mr. cat, angel, rover, roosje en mitsie
op de regenboog: Ollie, Simba, Buck
Nataschaax
Kitten
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 jan 2014 16:25

Re: Is mijn kat zwanger ?

Bericht door Nataschaax »

Oh god wat een drama weer hier. Hieperdepiep hoera! Mijn kat krijgt lieve babytjes die allemaal al een baasje hebben die met smart op ze wachten. En ja dan krijg ik weer reacties; ipv je kat zwanger laten worden hadden die mensen beter een kat uit het asiel kunnen halen die ook met smart op liefdevolle baasjes zitten te wachten, vind ik ook, maaaar als de mensen die mijn babykatjes willen 1 uit het asiel wouden hadden ze dat al gedaan. Daarvoor moet je bij hun zijn niet bij mij. Mij kat is zwanger en ik zorg dat de babys goed terecht komen. They call it nature ;)
In elk geval ik ben super blij !
Ik ben geen fokker maar wou super graag weer es een nestje
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Is mijn kat zwanger ?

Bericht door Adriana »

Nataschaax schreef:Mijn kat krijgt lieve babytjes die allemaal al een baasje hebben die met smart op ze wachten.
They call it nature ;)

Ik ben geen fokker maar wou super graag weer es een nestje
ik begrijp nu dat al die mensen die met smart zitten te wachten, bij jou htk-kittens hebben besteld?

en dat jij je kat daarom en daartoe ongecastreerd naar buiten hebt gestuurd in het kader van russische roulette, wie er op springt mag haar hebben? met alle risico van katergevechten, bijtwonden en vaak heel nare infecties of besmetting?
lees eens wat over fiv en dan ook de in memoriams van fiv-kittens..

they call it nature? ga je ook zo met jezelf om?..................

voordat je venijnige berichten gaat schrijven.. wij komen hier op voor het dierenwelzijn..
en een fokker vermeerdert katten en ik zie geen verschil..
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5515
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Is mijn kat zwanger ?

Bericht door nellebel »

maar adriana toch,ik neem aan dat ze haar lieve poesje ook wel getest heeft op fiv en felv en aangeboren hartafwijkingen, net als de dekkater die ze heeft uitgezocht. en dat ze haar poesje toch niet zomaar heeft laten aanranden door een willekeurige kater (of meer, grote kans op groepsverkrachting) met het risico op dodelijke ziektes of kittens met ernstige afwijkingen?
tenminste dat doe je toch als je zo overwogen kiest voor een nestje??? of niet?
ben benieuwd wat hier voor antwoord op komt, vrees met grote vrees dat adriana toch gelijk krijgt.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Gebruikersavatar
eveline1982
Tijger
Tijger
Berichten: 2043
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:50
Locatie: Alkmaar

Re: Is mijn kat zwanger ?

Bericht door eveline1982 »

Word hier zo triest van....
The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5515
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Is mijn kat zwanger ?

Bericht door nellebel »

Op moeilijke vragen wordt ook niet meer geantwoord.lekker makkelijk
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Plaats reactie