Vandaag was fleur niet lekker, voelde kouwig aan, niet zien drinken, niet op de bak geweest. Suffig en knikkebollend onder het bed. Haar er onder vandaan geplukt en in een deken bij me genomen. Eten deed ze wel een beetje. Toch even ter controle naar de dierenarts. fleur die 2 uur op mijn buik/borst in een deken ligt, is geen fleur. Fleur moet namelijk niks van mij hebben nog

Dierenarts ontdekte een iets verhoogde temperatuur en een volle blaas. Die temperatuur kon komen omdat ze al een poos in de warme deken lag. Prikje gehad met pijnstiller/koortsverlager. Had die ook in tabletvorm thuis liggen, meegekregen na de operatie.
Het rompertje had ik thuis al uitgedaan na telefonisch overleg. Dierenarts was (nu de man ipv de vrouw) niet zo op het rompertje, alleen als je weg bent bijv. Morgen krijgt ze hem dan ook om. Ben de hele dag weg helaas.
Maar nu de nacht...Ze is nog niet op de bak geweest. eet wel en wandelt nu ook door het huis heen. Kater Mickey probeert een spel uit te lokken, ze hapt nog niet echt terug er op, geeft niet doe maar rustig aan.
Wat is wijsheid...wel of geen rompertje voor de nacht... ik heb zelf zoiets van niet. Ze zit er niet obsessief aan te likken oid en het is een klein wondje.
Shoot! Thnx