Gewichtsverlies bij mijn 6 jarige oude kat Sammy
-
- Kitten
Re: Gewichtsverlies bij mijn 6 jarige oude kat Sammy
Hoi hoi! Gisteren weer het medisch centrum aan de lijn gehad, die vond het goed nieuws dat Sam weer goede ontlasting heeft gehad! Alleen gisteren en vandaag gaat het weer mis, weer papperige ontlasting en doet het overal dan behalve in de bak, ik weet dat dit zijn manier is mij te laten zien dat er wat mis is. Nu nog een anderhalve week en dan weten we of het pancreasitis is. Ik weet het ook niet waarom het bloed naar Amerika moet. Echt het wachten duurt zo **** lang. We hebben hem nu op zd voer en ik denk echt wel dat dat helpt. We zijn even opgehouden met die pancreas poeder want à) hij eet het niet en heeft alleen maar diaree gehad en nu niet meer, het blijft een mysterie. De medisch centrum zei ook dat het even goed is met die pancreasklieren te stoppen om dat daar ook veel eiwitten in zitten, wordt er ook zo lijp van dat ze ons ook maar naar de mond praat maar goed. Ondertussen hebben we zelf de cardia test gedaan en die was negatief dus dat is het niet. Het enige positieve is dat hij niet meer overgeeft en geen diaree meer heeft. Nu alleen papperige poep. Vandaag hebben we hem gewogen en hij is nu 2,6 kilo. Schiet echt helemaal niet op. Ik heb ook geen idee als straks uit de bloedtest komt dat hij pancreasitis heeft, wat dan? Het enge is dat het ene moment zie ik een vrolijke Sam en dan weer niet! Echt te frusterend, ook hebben we gastro tabletten gekocht, ja moet wat, ik blijf proberen. Ook geven we nog prednison, volgens het medisch centrum is het juist dat je het s'avonds moet geven omdat katten nachtdieren zijn. Ja als ze dat nou zeggen, echt de communicatie is niet echt bepaald goed. Ook had ik vorige week weer een internist aan de lijn die dood leuk vertelde " ja mevrouw we redden katten en verliezen katten" ja zit ik niet op te wachten, ik wil blijven vechten voor mijn Sammie, ik hoop dat er snel een oplossing komt oor hem.