Wegwerp-Kattenbak

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Plaats reactie
JohnCatsy88
Kitten
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 nov 2013 18:20

Wegwerp-Kattenbak

Bericht door JohnCatsy88 »

Hallo allemaal! Inmiddels ben ik alweer een tijdje in bezit van het schattigste katje ever! Mede op aanraden van gebruikers van dit forum heb ik 'timmie' opgehaald via ikzoekbaas.nl! echt een heel goed initiatief en dank dat ik via jullie aan dit mooie initiatief mee kan doen!

Omdat jullie mij zo goed geholpen hebben met mijn vraag over inentingen, wil ik graag wat terug doen!

Ik was in de weken voor kerst op een kerstmarkt in amsterdam waar ik kennis maakte met Poopy Cat. Ik was een beetje sceptisch in het begin en heb er niet veel op uit gedaan. Tot mijn vrouw het ook had gezien in de show van Carlo en Irene... Toch maar even op de website gekeken en uit nieuwsgierigheid bestelling gedaan... inmiddels in en huis en drie weken in gebruik... werkt echt als een trein! Zo ben ik mooi van het kattenbak verschonen af, heerlijk! (dat was namelijk mijn taak in de huishouding gheghe)
Kijk maar een keer op http://www.poopycat.com, met overigens ook een hilarisch filmpje!
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6861
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Wegwerp-Kattenbak

Bericht door Dinky »

Haha inderdaad een zeer komisch filmpje ;)

Voor mij persoonlijk zou het niets zijn omdat ik niet weet waar ik de voorraad op moet ruimen (klein behuisd) en waar ik de bak fatsoenlijk weg kan gooien (alleen een normale prullenbak, geen gewone container omdat wij zo'n ondergrondse hebben in de straat).
Maar het is zeker een mooi initiatief ;)
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
JohnCatsy88
Kitten
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 nov 2013 18:20

Re: Wegwerp-Kattenbak

Bericht door JohnCatsy88 »

Dinky, t valt wel mee hoor, je krijgt ze opgevouwen in een doos en die is grofweg 30 bij 40 cm (ik dacht eerst ook dat t een groter pakket was en woon zelf ook niet zo groot) zelf hebben wij in amsterdam ook van die ondergrondse containers en ik heb nu de eerste paar keer de bak gewoon los in die container gedaan...

Is waarschijnlijk niet helemaal de bedoeling maargoed it works for me!
Mooiste zou zijn als je een groenbak hebt.... (wel torenhoge afvalbelasting in adam maar scheiden ho maar...)
Gebruikersavatar
Chiquita98
Tijger
Tijger
Berichten: 1877
Lid geworden op: 27 jul 2011 17:53
Locatie: prov. overijssel

Re: Wegwerp-Kattenbak

Bericht door Chiquita98 »

Leuk filmpje haha. Vind het mij iets te prijzig. Heb nogal wat bakken staan en ben nu veel goedkoper uit met grit wat erg zuinig in gebruik is en daardoor de bakken ook niet elke week hoef schoon te maken.
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)

Bekijk ons album hier
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6861
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Wegwerp-Kattenbak

Bericht door Dinky »

Fijn dat het voor jou in elk geval werkt ;)

Toch is 30 bij 40 meer ruimte dan een zak grit inneemt hier (en die staat al half voor het douchegordijn dat de ketel, stofzuiger en speeltjes/snoepjes uit het zicht houdt) en dan zou ik dus met die bak naar de ondergrondse container moeten lopen. Dan is het voor mij makkelijker om te werken met luierzakjes en daar de klonten plas en drolletjes in te scheppen, dichtknopen en in de gewone prullenbak. En inderdaad goedkoper maar dat doet niets af aan het initiatief ;)
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
zara
Huiskat
Huiskat
Berichten: 90
Lid geworden op: 09 jul 2013 16:26

Re: Wegwerp-Kattenbak

Bericht door zara »

Huh, 1 zo'n bak kan 1 week blijven staan?? Lijkt me erg duur trouwens als je meerdere katten hebt
Gebruikersavatar
Simodi
Huiskat
Huiskat
Berichten: 50
Lid geworden op: 20 jan 2014 18:23

Re: Wegwerp-Kattenbak

Bericht door Simodi »

Het ziet er op zich niet verkeerd uit!
Al is 5 euro per week nog best prijzig ....

Maar gaat het toch niet stinken als er een week lang drolletjes in liggen?
Want uitscheppen gaat niet echt met dit model lijkt me?
* Simba aka Simmie! *
Gebruikersavatar
Ms Maaike
Tijger
Tijger
Berichten: 1611
Lid geworden op: 25 okt 2012 13:17

Re: Wegwerp-Kattenbak

Bericht door Ms Maaike »

Een van mijn katten accepteert het niet als de bakken drie dagen niet uitgeschept zijn, laat staan dat ik er een week niks aan zou doen. :-P Nope, zou niks voor mij zijn (en vooral voor de katten niet).
Met diervriendelijke groeten,
Maaike

Klik hier voor het fotoalbum van Mickey* (26-02-1999, 04-11-2014), Pippi (15-03-2011) en Tommy (11-02-2013).
Plaats reactie