Moederkat wil kittens doden

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Chatthenater
Huiskat
Huiskat
Berichten: 14
Lid geworden op: 29 okt 2013 17:31

Re: Moederkat wil kittens doden

Bericht door Chatthenater »

Ze hebben er 6 gevonden... Ze zijn nogaltijd aan het zoeken. In ieder geval vind ik het raar er is bijna een maand niks gezecht en toch staat de topic er nog, admin, je mag nu wel op gang komen he :) het enige wat ik nog kan zeggen is dat ze hopelijk de rest vinden
Anne87
Jaguar
Jaguar
Berichten: 631
Lid geworden op: 13 mar 2013 00:33

Re: Moederkat wil kittens doden

Bericht door Anne87 »

Misschien heeft de admin geen zin om het dicht te gooien? Of leest hij je berichtje niet? Heb je het aan hem aangegeven? Er worden sowieso vrij weinig topics gesloten. Je trekt hem nu zelf weer omhoog in de lijst met actieve topics hoor...
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Moederkat wil kittens doden

Bericht door Adriana »

Chatthenater schreef:.... vind ik het raar er is bijna een maand niks gezecht en toch staat de topic er nog, admin, je mag nu wel op gang komen he :) het enige wat ik nog kan zeggen is dat ze hopelijk de rest vinden
als je bij het forumoverzicht per onderwerp kijkt, dan zie je dat topics gewoon blijven staan. en waarom zou dit topic weggehaald moeten worden?
je kunt jezelf via een berichtje/verzoekje aan Admin. laten uitschrijven maar je berichten blijven dacht ik gewoon staan..

blijf het een raar verhaal vinden, die maisvelden zijn allang afgemaaid.
je zegt dat 'ze' er 6 hebben gevonden.. wie? mw's van het asiel?
en wat is daar dan mee gebeurd en is de moederpoes gevonden en gesteriliseerd?

maar je zult niet zitten wachten op reacties of zelfs vragen, verstandiger was geweest zelf geen bericht meer te plaatsen,
want als je ons geen informatie geeft, dan weten wij verder niks want we kunnen toch niks..
en hoeven plaatsvervangend dan verder ook niet bezorgd te zijn.. wat ik trouwens wel ben..
Laatst gewijzigd door Adriana op 14 nov 2013 16:37, 1 keer totaal gewijzigd.
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Anne87
Jaguar
Jaguar
Berichten: 631
Lid geworden op: 13 mar 2013 00:33

Re: Moederkat wil kittens doden

Bericht door Anne87 »

Nu je het zegt Adriana... Het is half november en de mais is nog niet geoogst? Dat is wel typisch...
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6862
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Moederkat wil kittens doden

Bericht door Dinky »

Nou ik vermoed dat het mais er gewoon af is gehaald maar ze misschien nog verder zoeken waar de andere loslopende katten zijn gebleven?
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Anne87
Jaguar
Jaguar
Berichten: 631
Lid geworden op: 13 mar 2013 00:33

Re: Moederkat wil kittens doden

Bericht door Anne87 »

En de katten zijn niet platgemaaid?
Gebruikersavatar
Ms Maaike
Tijger
Tijger
Berichten: 1611
Lid geworden op: 25 okt 2012 13:17

Re: Moederkat wil kittens doden

Bericht door Ms Maaike »

Hier staat nog gewoon maïs hoor. Als het voor de varkens/koeien is laten ze het langer staan.
Met diervriendelijke groeten,
Maaike

Klik hier voor het fotoalbum van Mickey* (26-02-1999, 04-11-2014), Pippi (15-03-2011) en Tommy (11-02-2013).
Chatthenater
Huiskat
Huiskat
Berichten: 14
Lid geworden op: 29 okt 2013 17:31

Re: Moederkat wil kittens doden

Bericht door Chatthenater »

Ja de mais staat er nogaltijd. Ze is nog groen en ze gaat er pas af als die bruin is, ookal is het bijna winter. Ik ben geen boer, dus ik weet het niet :D
In ieder geval, de mensen van de dierenambu hebben zoekers gestuurd en asiel kwam mee zoeken, kweet er zelf ook weinig van, ik zoek ook mee. Ik heb de moeder niet meer gezien maar ik zag gisteren morgen een kitten wegrennen.
Chatthenater
Huiskat
Huiskat
Berichten: 14
Lid geworden op: 29 okt 2013 17:31

Re: Moederkat wil kittens doden

Bericht door Chatthenater »

Oke het was dom om nog iets te zeggen ja, ik dacht dat de topics normaal verwijderd werden. Laten we dan niks meer zeggen, er valt toch niks te zeggen
Cerna

Re: Moederkat wil kittens doden

Bericht door Cerna »

Nou, ten eerste ben jij zelf weer opnieuw begonnen en ten tweede bepaal jij niet voor ons of er niets meer te zeggen valt. Wie weet wat wij allemaal nog voor spitsvondige opmerkingen hebben :lol:

Maar fijn, dat er in ieder geval 6 kittens gered zijn!
Volucria
Huiskat
Huiskat
Berichten: 21
Lid geworden op: 24 mar 2013 09:23

Re: Moederkat wil kittens doden

Bericht door Volucria »

Gelukkig dat er nog zes kittens gered zijn terwijl er iemand mais aan het afdoen was. En een vraagje: wat moet je nickname dan betekenen in het Engels en waarom zou je je zoon een nickname voor jou laten kiezen als je die zelf niet verstaat? Het klinkt alsof hij "chat" en "Terminator" in koeternederlands heeft gecombineerd. Of dat er "chat the nater" moet staan, maar ik als Engels linguist heb geen idee wat een nater is.
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Moederkat wil kittens doden

Bericht door Adriana »

volucria oid.... als topic starter dit topic wil sluiten en je hierboven ook nog in de berichten een herhaling van die wens tegenkomt, waarom waarom dan weer beginnen en bovendien ook nog over de nickname? ook dat was een afgesloten hoofdstuk..
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Volucria
Huiskat
Huiskat
Berichten: 21
Lid geworden op: 24 mar 2013 09:23

Re: Moederkat wil kittens doden

Bericht door Volucria »

Omdat ik mij dat oprecht afvraag.
Anne87
Jaguar
Jaguar
Berichten: 631
Lid geworden op: 13 mar 2013 00:33

Re: Moederkat wil kittens doden

Bericht door Anne87 »

Stuur dan een PB.
Plaats reactie