Milo heeft stomatitis
Re: Milo heeft stomatitis
Wat een mooie broertjesliefde! Lief om te zien.
Wat betreft het eten: je hebt voedingsadviezen gekregen en daar zou ik me dan inderdaad aan houden. Gekookt of rauw maakt niet zoveel uit, zolang het maar niet plakkerig is en in de wondjes gaat zitten.
Wat betreft het eten: je hebt voedingsadviezen gekregen en daar zou ik me dan inderdaad aan houden. Gekookt of rauw maakt niet zoveel uit, zolang het maar niet plakkerig is en in de wondjes gaat zitten.
Ik zou persoonlijk ook voorzichtig zijn met rauw de eerste paar dagen vanwege eventuele vleesbacteriën die in de wonden kunnen gaan zitten. Onderbouwd? nee, gevoelsmatig.
Al snap ik wel dat plak natvoer (zoals een mousse) ook niet goed is omdat hete blijft plakken wat weer voor irritatie zorgt
Al snap ik wel dat plak natvoer (zoals een mousse) ook niet goed is omdat hete blijft plakken wat weer voor irritatie zorgt

- flower1980
- Panter
Lief om te zien hoe je katten met elkaar omgaan
Fijn dat Milo zo goed eet.

Vanochtend op controle geweest met Milo. Het zag er keurig uit en het geneest goed. We gaan dus geen pijnstilling bijgeven, hij doet het prima zelf allemaal.
Volgende week donderdag de volgende controle.

Goed nieuws Anne. Ben blij voor Milo en voor jullie dat het zo goed gaat.
Wat heerlijk dat het voorspoedig aan het genezen is en Milo geen pijnstilling meer krijgt 

- Chiquita98
- Tijger
Wat een goed nieuws zeg. Fijn dat Milo pijnvrij is.
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)
Bekijk ons album hier
Bekijk ons album hier
Duim voor je dat de controle vandaag ook positief is 

Anne, ben je gisteren nog op controle geweest met Milo?
Edit: Mirjam was zo aardig om me op de hoogte te brengen.
Edit: Mirjam was zo aardig om me op de hoogte te brengen.

Ahh dat is goed om te horen! Maar ja, we zijn dus nog op controle geweest.
Het zag er goed uit. Alleen de hechtingen waren nog niet aan het oplossen, dat was wel raar.
Eventueel volgende week nog een keer terug daarvoor. En eind december op controle om te zien of zijn voortandjes nog gezond zijn, anders moeten die er ook uit.
Het zag er goed uit. Alleen de hechtingen waren nog niet aan het oplossen, dat was wel raar.
Eventueel volgende week nog een keer terug daarvoor. En eind december op controle om te zien of zijn voortandjes nog gezond zijn, anders moeten die er ook uit.
Voor het geval er toch weer randjes komen bij de hoektanden: heb je al contact gehad met Atjo Westerhuis? Bij Noa kwamen na de operaties ook weer rode randjes bij de hoektanden (ondanks iedere dag voorzichtig poetsen), maar verdwenen volledig met Mercurius Corrosivus.
Ook al geloof je er niet in, het helpt meestal wel
Ook al geloof je er niet in, het helpt meestal wel

- Ilovesiamesecats
- Panter
Hoe vaak kreeg Noa die korrels? Het advies was bij mij 2x per week 2 korrels. Oogjes zijn sindsdien een stuk schoner, ze eten beter en zitten lekkerder in hun vel. Ik heb nog niet naar het tandvlees gekeken.
Lucky 12-06-2011 Chocolat point Siamees
Pride 12-06-2011 Lilac Siamees
Saffie 27-03-2010 *24-05-2018 Red tabby OKH
Joepie aug. 1994-*29-07-2011
Noa krijgt ook 2x per week 2 korreltjes. Zij krijgt ze eigenlijk voor haar nieren (korreltjes zorgen ervoor dat de nierfunctie niet verder achteruit gaat), maar een prettige 'bijwerking' is dus dat het ook positief op het tandvlees werkt (is het ook eigenlijk voor bedoeld).
gijs kreeg ze dagelijks de bolletjes mercurius voor de rode randjes. 1x per dag 2 bolletjes. later werd het iets afgebouwd
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
- Ilovesiamesecats
- Panter
Ik heb het idee dat ze voor de randjes wat vaker zouden moeten hebben.
Lucky 12-06-2011 Chocolat point Siamees
Pride 12-06-2011 Lilac Siamees
Saffie 27-03-2010 *24-05-2018 Red tabby OKH
Joepie aug. 1994-*29-07-2011