En wordt er al minder heftig gestoeid?
Katertje of poesje erbij?
Re: Katertje of poesje erbij?
Wat een goed teken! 
Groetjes, Paula
Pootje van Diesel, Skippy en engeltje Whisky. Likje van pup Isa
Kom je eens kijken welke avonturen wij beleven?
Het is momenteel redelijk rustig, als ik achter de pc zit, liggen ze allebei te slapen. Net hadden ze tegelijk wat te eten gekregen en hebben ze dat in (redelijke) vrede naast elkaar op staan eten. Tommy stond op een gegeven moment wel even te brommen, maar er is verder niets gebeurd. Vinnie at niet alles op (uiteindelijk), de rest heeft Tommy opgegeten (vreetzakje
)
Tommy (19-04-2013)
Vinnie (30-07-2013)
Vinnie (30-07-2013)
En hoe is het inmiddels met de agressie van Tommy naar de mensen in huis?
Allemaal positieve geluiden dus
Samen eten is heel goed om vriendjes te worden.
Groetjes, Paula
Tommy was tot vandaag agressiever naar de mensen toe, maar het lijkt erop dat dat nu aan het afnemen is. Verder heeft hij zijn aandacht vooral op zijn compaan gericht, dus is het wel een stuk rustiger voor ons geworden. We kunnen nu zelfs aan tafel zitten zonder dat Tommy ons eten van tafel probeert te stelen!
Tommy (19-04-2013)
Vinnie (30-07-2013)
Vinnie (30-07-2013)
Sinds afgelopen vrijdag (precies een week na de komst van Vinnie) is de wapenstilstand getekend!
Ze gaan nu redelijk goed met elkaar om, slechts 2 keer 'gemat', en dan nog ... niet echt gemeen, maar een beetje hardhandig spelen. Tommy is tot rust gekomen en lijkt nu bijna een verzadigde oude man bij Vinnie vergeleken. Dat is een pittig klein ding! Het zou me niet verbazen dat hij later de baas is over Tommy. Mogelijk nog een nieuwe machtstrijd te verwachten als hij groter wordt??
Tommy (19-04-2013)
Vinnie (30-07-2013)
Vinnie (30-07-2013)
Wat een fijne update
Hoop dat de rust nu zal blijven 
Even nog een update: het gaat super tussen Tommy en Vinnie! Ze hebben heel soms wel ff een beetje mot, maar dat valt erg mee. Gisteravond lag ik op de bank en hebben ze allebei een uur lang bovenop mij liggen pitten. Gezellig
Tommy is veeeeel rustiger geworden. Vinnie is een kleine dondersteen, we hebben nu meer last van hem dan van Tommy. Maar ja, hij is nog geen 4 maanden... komt goed. Hij is wel heel lief. Ik ben heel tevreden over en met mijn katten!

Tommy (19-04-2013)
Vinnie (30-07-2013)
Vinnie (30-07-2013)