Krabpalen en klimmeubelen

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
flower1980
Panter
Panter
Berichten: 565
Lid geworden op: 06 aug 2011 20:38
Locatie: Gemeente Zaanstad

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door flower1980 »

Ik heb'm ook, maar dan in het zwart, de XXL. Kate ligt er regelmatig in of op en krabt er ook regelmatig aan. Ze moest er wel even aan wennen in het begin (duurde een paar dagen)
Groetjes van Roos.

Pootje van Kate. Volg mij in mijn album.
Cerna

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door Cerna »

Nu onze konijnen niet meer leven gaan we het enorme konijnenhok ontmantelen en krijgen we dus een zee van ruimte op het slaapkamerbalkon. Nu krijg ik altijd de kriebels van ruimte (bij mij moet alles vol staan; lekker knus) en dus zat ik al te "piekeren" wat ik daar nou neer kan zetten. Wat vinden jullie hiervan?
http://www.olathe-mosi.nl/klimpalen.php

Heb geen idee wat het kost (zal wel niet goedkoop zijn), maar heb nog de hele winter om te sparen.
Renatevanderveer

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door Renatevanderveer »

Boh, gaaf Annet! Ik vind het mooi!
Ik denk ook dat ie bij jullie heel mooi zou passen! :)

Op één van de foto's staat een kat die erg op Noa lijkt, hihi.
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6847
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door Dinky »

Ziet er leuk en goed stevig uit (ook niet onbelangrijk bij britten )
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Gebruikersavatar
Chiquita98
Tijger
Tijger
Berichten: 1877
Lid geworden op: 27 jul 2011 17:53
Locatie: prov. overijssel

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door Chiquita98 »

Wow! En bedankt. Nu wil ik die ook. Wil al heel lang een leuke klimpaal voor middenin mijn tuin. Eigenlijk is deze te klein. Maar op een balkon zal hij prachtig dienst doen. Ook benieuwd naar de prijs
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)

Bekijk ons album hier
Cerna

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door Cerna »

1.60 vind ik ook te laag, maar wanneer ik naar de foto's kijk (waarvan er een tot bovenaan het raam komt) dan zijn ze volgens mij ook wel hoger verkrijgbaar en breder. Ik denk dat wanneer je zelf iets ontwerpt, zij het kunnen maken.
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9383
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door castratenkoor »

Woe wat een gaaf ding. Ik heb een meubel van steigerhout laten maken hij een tuinmeubelmaakster. Zij heeft ook voor binnen mijn bijzetkastje gemaakt. Superhandig dat ze febriceert wat ik bedenk.

Hout is duur, ik denk ook dat dat meubel van de foto knap prijzig zal zijn. Maar wel een heel mooi en leuk ding. Zullen ze veel plezier van hebben.
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Cerna

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door Cerna »

Ik heb een mailtje gestuurd dus we zullen binnenkort weten wat zo'n grapje kost en of het binnen de begroting past.
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9383
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door castratenkoor »

Ik ben benieuwd naar de prijs. Hopenlijk past het in je budget.
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Katjeknoep
Huiskat
Huiskat
Berichten: 14
Lid geworden op: 08 nov 2013 18:47
Locatie: Zeist

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door Katjeknoep »

Omdat ik niet zoveel ruimte heb en merk dat de kat de hoogte in wil, wil ik de open inbouwkast(die nu vooral troep bevat omdat hije r anders inspringt en glas sloopt) voorzien van gaten in de planken en een kattenhuis voor hem maken. Kan iemand misschien de gaten in zo'n krabton voor mij opmeten of heeft iemand een goed idee hoe ikw eet welke diameter het gat moet hebben zodat de kat erdoorheen kan?

Bedankt voor het meedenken alvast.
Wat een prachtige palen in dit topic!
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5495
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door nellebel »

cat palace in wijchen heeft ook zulke mooie en stevige krabpalen. maken ook op maat. maar zijn wel erg duur. ik heb er een 2e handse gekocht toen. hij wordt nog steeds intensief gebruikt.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Cerna

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door Cerna »

Zo, ik heb de prijs: 400 euro moet hij kosten. Best wel prijzig, maar ik geloof wel dat hij het waard is. Alleen wil mijn man hem nu niet "hebben we daar eindelijk weer wat meer ruimte, ga jij het weer vol zetten". We denken er dus nog even over na. :smile:
Cerna

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door Cerna »

Ik zag een mooie bij Cat Palace (volgens mij ook voor buiten): 1500 euro! Slik.
Gebruikersavatar
Chiquita98
Tijger
Tijger
Berichten: 1877
Lid geworden op: 27 jul 2011 17:53
Locatie: prov. overijssel

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door Chiquita98 »

Oei ja dat vind ik ook te prijzig. Misschien ga ik er ooit zelf es eentje maken. Ergens goedkoop of afvalhout op de kop tikken.
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)

Bekijk ons album hier
Roest
Huiskat
Huiskat
Berichten: 87
Lid geworden op: 22 aug 2013 19:21

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door Roest »

Cerna schreef:Zo, ik heb de prijs: 400 euro moet hij kosten. Best wel prijzig, maar ik geloof wel dat hij het waard is. Alleen wil mijn man hem nu niet "hebben we daar eindelijk weer wat meer ruimte, ga jij het weer vol zetten". We denken er dus nog even over na. :smile:
Wow! Die ga ik ook in mijn toekomstig (denkbeeldig) webwinkeltje verkopen. ;-)

Wie zelf een beetje handig is kan zich heel wat besparen. Even rondkijken voor snoeiafval. Kleine tuinbedrijfjes verkopen het maar al te graag, anders wordt het toch weggegooid. Voorbeeld. Heb je voor een paar tientjes genoeg hout om een dozijn te bouwen.

Als basis kun je eventueel een konijnenhok nemen. Die zijn doorgaans al weerbestendig gemaakt, gelijk klaar.

Pak spijkers, wat houtlijm en een vrije zaterdag en je hebt voor een habbekrats een kattenpaleis. :-P
Plaats reactie