miauwen

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
boncuk1
Huiskat
Huiskat
Berichten: 14
Lid geworden op: 19 sep 2010 22:24

miauwen

Bericht door boncuk1 »

hoi hoi ,

hier zijn we weer.
30/8/2013 werd Bonçuk gesteriliseerd. ze is er effe groggy van geweest maar alles is goed gekomen, haar wondje is snel genezen.
Nu het gevolg van de sterilisatie is dat ze veel meer miauwt (praten noem ik dat) dan ervoor. echt midden in het salon gaan staan op de salontafel en zo'n lange miauw. en het is niet uit verveling want we spelen er vaak mee, ze heeft altijd genoeg eten etc.
Is dat normaal na een sterilisatie of moeten wij ons daar vragen bij beginnen stellen.

bedankt voor de raad.

Bonçuk en stéphanie
Gebruikersavatar
eveline1982
Tijger
Tijger
Berichten: 2043
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:50
Locatie: Alkmaar

Re: miauwen

Bericht door eveline1982 »

Hoe oud was Bonquc toen ze werd gecastreerd? Mijn poes is pas tijdens de 1ste krolsheid gecastreerd en die houd ook hele concerten met flinke uithalen.
The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)
Brittenbolletje
Tijger
Tijger
Berichten: 1143
Lid geworden op: 22 okt 2012 16:22

Re: miauwen

Bericht door Brittenbolletje »

Wilde beetje zelfde vragen stellen. Is ze gecastreerd terwijl ze krols was? Daarbij kan het ook zo zijn dat ze een stukje vergeten zijn en dat ze alsnog krols word.
Gebruikersavatar
boncuk1
Huiskat
Huiskat
Berichten: 14
Lid geworden op: 19 sep 2010 22:24

Re: miauwen

Bericht door boncuk1 »

Neen ze was bijna 3 en uit haar krolse periode had daar rekening mee gehouden..
met momenten kan ze echt zo miauwen dat ik medelijden heb....
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9405
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: miauwen

Bericht door castratenkoor »

Ja als ze zo laat gecastreerd worden loop je inderdaad het risico dat ze altijd zo blijven jammeren.
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Gebruikersavatar
eveline1982
Tijger
Tijger
Berichten: 2043
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:50
Locatie: Alkmaar

Re: miauwen

Bericht door eveline1982 »

Mijn poes was rond de 10 maanden toen ze gecastreerd werd, en dat was overduidelijk al te laat. Denk ook dat dit komt omdat ze te laat gecastreerd is.
The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)
Plaats reactie