Krabpalen en klimmeubelen

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Plaats reactie
Gizmobritsekorthaar
Tijger
Tijger
Berichten: 1235
Lid geworden op: 06 aug 2012 11:57
Locatie: Arnhem

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door Gizmobritsekorthaar »

https://www.koopgoedkoop.nl/krabpaal-felix-191-cm-grijs

waar vijven jullie hiervan?!
Vind zo leuke paal!
Ik wil niet zo dure omdat ik leuk vind om af en toe nieuwe te kopen! Vind m er goed stevig uitzien!
groetjes en knuffels van Cindy
En mijn 2 kattenkindjes Gizmo en Caya
Fotos van Gizmo en Caya
Marije64
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 jul 2013 10:08

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door Marije64 »

Ik vind dit zo'n mooie van CatDesignStore.. Past tenminste ook nog een beetje bij mijn inrichting!

http://www.catdesignstore.nl/krabben/LeVer
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6847
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door Dinky »

Het ziet er leuk uit Marije maar wij hebben een goedkopere vorm ervan maar onze poes kijkt er niet naar om, die heeft liever verticaal krabben ipv horizontaal ;)

Heb zelf mijn vriend lief aangekeken of ik deze of deze mocht kopen voor Dinky haar verjaardag maar dat mocht niet helaas :P
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door Adriana »

telefoonklep schreef: De grote ton bij zooplus heeft drie gaten die binnenin ook verbonden zijn dmv een gat. Nu lijkt het me dat je daardoor maar 1 ligplek hebt nl bovenop? Klopt dat?

Met 2 kittens vind ik dat niet praktisch. Of zijn er ook tonnen die gewoon drie ingangen hebben waar ze dan kunnen liggen?
dit is al een wat 'ouder' bericht maar toch maar even..

Diogenes van Zooplus heeft een zolderverdieping. dus twee ingangen die onderling zijn verbonden en dan nog een ingang bovenin waar gemakkelijk twee kittens kunnen liggen.
en ze kunnen bovenop liggen.
die Diogenes kan gekoppeld worden met het systeem van de telescooppalen, die ook bij Zooplus te krijgen zijn. zo kun je tussen plafond en vloer een fantastische uitkijk/klauter en luierplek maken, maar met heel kleine kittens nog wel even (met eruit vallen) uitkijken en voorzichtig zijn ..
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gizmobritsekorthaar
Tijger
Tijger
Berichten: 1235
Lid geworden op: 06 aug 2012 11:57
Locatie: Arnhem

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door Gizmobritsekorthaar »

Noteert luisteren na he vriend
Mijn vriend word ook helemaal gek van mij elke x speeltjes en wil ook nieuwe krabpaal
doe t gewoon
uiteindelijk vind ie t toch leuk omdat de kiddies t ook leuk vinden! Haha
groetjes en knuffels van Cindy
En mijn 2 kattenkindjes Gizmo en Caya
Fotos van Gizmo en Caya
Gebruikersavatar
BellePippa
Lynx
Lynx
Berichten: 129
Lid geworden op: 19 jun 2013 17:14
Locatie: Amsterdam

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door BellePippa »

Ik heb zelf deze krabpaal voor mijn boeven en die is een grande succes. Pippa slaapt veel in het bovenste mandje en ze racen echt naar boven en weer naar beneden met z'n 2en. Het holletje onderin hebben ze niet zoveel interesse voor, al is Lou het wel aan het ontdekken, dus wie weet! Lijkt me zo schattig! Denk dat een krabton niet voldoende is nee voor 2 kittens. Ik merk dat mijne de krabpaal meenemen in hun race door het huis, als ze achter elkaar aan jagen, dus dan komen ze vanuit de voorkant van de woonkamer aangerend en dan racen ze er dwars door, naar de achterkant van de kamer en met een snoekduik in die krabpaal! Genot om iedere keer te zien!
Omarm je, verwarm je, ik zie je en voel je, ik aai je, ik streel je, ik knuffel en kroel je

Xje Marthe, Louis & Pippa, bekijk onze serie hier
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6847
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door Dinky »

Gizmobritsekorthaar schreef:Noteert luisteren na he vriend
Mijn vriend word ook helemaal gek van mij elke x speeltjes en wil ook nieuwe krabpaal
doe t gewoon
uiteindelijk vind ie t toch leuk omdat de kiddies t ook leuk vinden! Haha
Hier is het erge dat mijn vriend dus ook mijn moeder achter zich heeft staan :lol: Die vind het alleen maar goed dat hij mij tegenhoud. Hebben ook al twee krabpalen in huis staan deze en deze maar ik wil graag zo'n grotere in huis hebben :lol: En ach, ondanks dat Dinky een hele stoel voor haarzelf heeft ligt ze eigenlijk altijd het liefst midden op de bank ;)
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Gebruikersavatar
BellePippa
Lynx
Lynx
Berichten: 129
Lid geworden op: 19 jun 2013 17:14
Locatie: Amsterdam

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door BellePippa »

Aaawh, ja dat is lastig.. Dat voordeel heb ik: ik kan doen en laten wat ik zelf wil! Als er mensen hier binnen komen, dan maken ze wel een opmerking dat het echt kattenparadijs is -vind ik zelf echt reuze meevallen..- Ja die krabpaal en dat grote speelcircuit vallen op en die voedertoren -waar ze overigens godv.. niks mee doen!!- en de drinkfontein.. Ja en her en der liggen muizen, balletjes, veren op stokkies, dat soort onzin. Maar het beste voor mijn schatjes! En ik wil nog verder uitbreiden door zo'n klimwand te maken zoals Adriana heeft voor haar grijstijgers. Is dat niet een idee voor jou ook Mirjam?? Een neutraal kleed aan de wand -ze hebben een hele mooie van Sisal zelf bij Ikea!- waar ze in kunnen schieten? Lijkt mij helemaal geweldig! Dus daar ben ik nu over aan het prakesieren.
Omarm je, verwarm je, ik zie je en voel je, ik aai je, ik streel je, ik knuffel en kroel je

Xje Marthe, Louis & Pippa, bekijk onze serie hier
Gizmobritsekorthaar
Tijger
Tijger
Berichten: 1235
Lid geworden op: 06 aug 2012 11:57
Locatie: Arnhem

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door Gizmobritsekorthaar »

Schoonmoeders,,,,,, daar luister ik helemaal niet na!!!!!! Haha
groetjes en knuffels van Cindy
En mijn 2 kattenkindjes Gizmo en Caya
Fotos van Gizmo en Caya
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6847
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door Dinky »

Haha schoonmoeder hoor ik er ook niet over maar mijn eigen moeder staat achter mijn vriend Cindy :lol:
Hihi tja dat vinden vriendinnen van mij dus ook al als ze bij mij komen Marthe :lol: Denk dat ze de voertoren ook wel gebruiken wanneer ze alleen daaruit brokjes kunnen krijgen ;) Zo'n kleed aan de muur is wel leuk maar ik zou niet weten aan welke muur die bij ons zou moeten hangen :P Hebben beetje driehoekige woonkamer waarvan één zijde alleen maar raam is (waardoor verwarming al een tijd niet aan is geweest omdat de zon het huis al verwarmd tot boven de 20 graden), andere schuine kant staat het tv-meubel en de laatste staat de bank scheef voor met krabpaal tussen de bank en de muur ;) Heb al wel eens bij dat kleed gestaan in de ikea :P
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Gebruikersavatar
BellePippa
Lynx
Lynx
Berichten: 129
Lid geworden op: 19 jun 2013 17:14
Locatie: Amsterdam

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door BellePippa »

Hmmmm.... dat is een bummer. ja dat kleed heeft ook een versie, die maar 80 cm breed is. Kan ook niet aan de muur achter die krabpaal? Dan kunnen ze vanuit die krabpaal zo erin duiken of vanaf je bank.

En je wilt dat ik mijn katten dwing om op die manier aan hun eten te komen?! Hahah, straks snappen ze er niks van en zitten ze zichzelf uit te hongeren omdat ze denken dat er nergens voer is! Of zijn ze niet zo dom?
Omarm je, verwarm je, ik zie je en voel je, ik aai je, ik streel je, ik knuffel en kroel je

Xje Marthe, Louis & Pippa, bekijk onze serie hier
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6847
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door Dinky »

Hihi heb alleen Dinky, een poes van inmiddels 7 jaar dus niet meer de jongste die het liefst het grootste deel van de dag naar buiten kijkt met de kop uit het raam ;) Krijg er bij mijn vriend eerder een nieuwe krabpaal in dan zo'n kleed aan de muur :lol:
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Gebruikersavatar
Ms Maaike
Tijger
Tijger
Berichten: 1611
Lid geworden op: 25 okt 2012 13:17

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door Ms Maaike »

Ik heb deze, deze en een 'omgebouwde' van de Lidl (kan ik zo niet vinden). Verder gebruiken ze hier ook af en toe de eetstoelen. Misschien omdat ze van kwaliteit houden en die stoelen van goedkoop nepleer zijn. :-P
Met diervriendelijke groeten,
Maaike

Klik hier voor het fotoalbum van Mickey* (26-02-1999, 04-11-2014), Pippi (15-03-2011) en Tommy (11-02-2013).
Gizmobritsekorthaar
Tijger
Tijger
Berichten: 1235
Lid geworden op: 06 aug 2012 11:57
Locatie: Arnhem

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door Gizmobritsekorthaar »

Nee kleed aan de muur krijg ik hier ook niet voor elkaar
had laatst twee deur matten aan elkaar gemaakt en in de katten kamer aan muur gespijkerd
hahaha vriend niet blij maten lieten elke x los omdat wij klote muren hebben waardoor ik t moet boren dus met hamer spijker in muur slaan lukt maar voor f
groetjes en knuffels van Cindy
En mijn 2 kattenkindjes Gizmo en Caya
Fotos van Gizmo en Caya
thian

Re: Krabpalen en klimmeubelen

Bericht door thian »

ik ben thian, nieuw hier maar ik zag niet iets om me voor te stellen
ik heb twee kattebeesten, een klein zwartwit poesje little miss queenie,
en een hele grote rood witte kater sjaakie de grote

en voor hen mag ik eind komen de week nieuwe krabpalen bestellen
en hoge kattebakken en mandjes

en de woonbegeleidster is het eens met mijn plan voor de krabpalen
houten krabpalen gaan veel langer mee en er zit 3 jaar garantie op de eerste
mijn woonbegleidster gaat vandaag opdracht geven om het geld te storten dat
doen ze meestal op woensdag
dus eind komende week zou ik moeten kunnen bestellen en dan kan het snel gaan
dit is mijn lijstje, het is heel veel maar nu kan het en je weet niet wanneer het weer kan
en het zijn mijn zo trouwe hulpjes

(ben er helemaal weg van mijn huis is in bos stijl daar past dit helemaal bij
en het gaat een katteleven lang mee, wat zullen ze genieten
http://www.zooplus.nl/shop/katten/krabp ... ben/334716

http://www.dehuisdiersuper.nl/krabpaal- ... beige.html

http://www.dehuisdiersuper.nl/knuffelbe ... beige.html

http://www.zooplus.nl/shop/katten/katte ... aal/119277

deze voor op de kast naast de tekentafel zo leuk
http://www.zooplus.nl/shop/katten/katte ... ond/160061

voor de winternachten ik twijfel nog tussen wit of zwart
http://www.zooplus.nl/shop/katten/katte ... zak/347797

http://www.zooplus.nl/shop/katten/katte ... nbak/50733
2 keer deze want sjaakie plast enzo over de bak heen omdat sjaakie zo groot is en dan wordt het vies
en blijf je schoon maken, maar het kan toch overal in trekken

en voor de oude krabpaal heb ik ook al een goed plekje gevonden
dat is echt fijn en ben ik blij mee dat is vandaag geregelt
ik kan zo moeilijk dingen weg doen en nu zijn zij er blij mee straks
en vooral het poesje

groetjes thian
Plaats reactie