Extra grote kattenbak zakken

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Plaats reactie
DaphneSarina
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 jun 2013 14:53

Extra grote kattenbak zakken

Bericht door DaphneSarina »

Hoi! Via Zooplus heb ik ooit kattenbakzakken besteld bij de grote hoek kattenbak die ik heb aangeschaft. Deze kan ik alleen nergens meer vinden. Bij de Pets Place heb ik 'grote' zakken gehaald, maar die passen niet. Die verknip ik nu steeds, maar dat is erg vervelend en onhandig om te doen.

Wie weet waar ik extra grote kattenbakzakken kan kopen, of welke zakken ik het beste kan gebruiken?

Bedankt voor jullie reactie!
Cerna

Re: Extra grote kattenbak zakken

Bericht door Cerna »

Waarom gebruik je zakken in de kattenbak?
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6861
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Extra grote kattenbak zakken

Bericht door Dinky »

Hier geen ervaring met kattenbakzakken.
Heb me wel eens afgevraagd wat de meerwaarde is van een zak in de kattenbak?
Ik heb zelf klontvormend grit wat ik elke dag uitschep maar dan hoef je alleen de brokken eruit te scheppen en niet al het grit weg te gooien. Deze brokken gooi ik dan voor het gemak in een luierzakje die ik dichtgeknoopt in de prullenbak gooi ;)
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
DaphneSarina
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 jun 2013 14:53

Re: Extra grote kattenbak zakken

Bericht door DaphneSarina »

Ik heb klontvormend grind geprobeerd, maar dat was geen succes. Toen deed ze het opeens naast de kattenbak. Hele 'verademing' toen ik weer houtkorrels gebruikte. Verder gebruik ik zakken, omdat ik het gemakkelijk vind bij het schoonmaken.

Beetje off topic geraakt hier. Iemand die wel weet waar je de extra grote zakken kunt kopen?
Gebruikersavatar
Ms Maaike
Tijger
Tijger
Berichten: 1611
Lid geworden op: 25 okt 2012 13:17

Re: Extra grote kattenbak zakken

Bericht door Ms Maaike »

Kun je het misschien vinden als je googlet op kattenbakzakken + het merk van de hoekkattenbak? Gebruik zelf niet zulke zakken en behalve Pets Place en Zooplus ken ik niet echt andere grote 'winkels'. Misschien zou je het hier nog kunnen proberen.
Met diervriendelijke groeten,
Maaike

Klik hier voor het fotoalbum van Mickey* (26-02-1999, 04-11-2014), Pippi (15-03-2011) en Tommy (11-02-2013).
Cerna

Re: Extra grote kattenbak zakken

Bericht door Cerna »

Ik zag dat de Jumbo ze ook verkoopt (inderdaad na googelen op kattenbakzakken), maar ik weet niet of dat "extra grote zakken" zijn.
Misschien dat het handig is bij het schoonmaken, maar wanneer een kat goed van zich afkrabt dan blijft hij toch in het plastic haken? Plus: plastic zakken?? Ik wil zelfs geen zakje bij het boodschappen doen, neem altijd een boodschappentas mee. Plastic breekt niet af, veel komt in het oppervlaktewater terecht, vogels denken dat het eten is en eten het op en overlijden dus. Lees het boek "Plastic soep" maar eens. Je wordt niet goed van de voorraad plastic die in de oceanen drijft.
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6861
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Extra grote kattenbak zakken

Bericht door Dinky »

Weet wel dat je eventueel ook de peewee kattenbak hebt voor houtkorrels waar je het vuile deel er makkelijk uit zou kunnen halen en je dus niet alles weg hoeft te gooien maar alleen dat deel dat vuil is (systeem dat het vuile gedeelte er onderin valt als ik het goed heb begrepen).

Wat betreft zakken:
http://www.bol.com/nl/p/linda-kattenbak ... 010743833/
http://www.bol.com/nl/p/europet-easy-ca ... 010741260/
http://www.bol.com/nl/p/europet-easy-ca ... 010741457/
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Plaats reactie