Wij hebben nu een jaar een super lieve kat. Die normaal gesproken elke dag naar buiten ging en meestal steeds rond de zelfde tijden weer binnen kwam.
We zijn in februari verhuist en na ongeveer 2 maandjes binnen geweest te zijn was het niet meer te houden met hem

Nu is het zo dat hij de afgelopen 2 dagen eigenlijk niet meer naar buiten wil. Hij slaapt vooral in zijn kinderstoel en als hij al naar buiten gaat is het richting zijn plasplek en daarna bijna direct weer naar binnen.
Ik heb vanmiddag geprobeerd hem naar buiten te 'lokken' maar hij kwam niet verder dan een poot op het kozijn om daarna weer linksomkeert te maken en weer naar boven te gaan.
Ik weet wel dat de kat van de vorige bewoners weer in de buurt rondhangt, en deze was een paar dagen geleden ook zo brutaal om naar binnen te komen. Maar onze kat heeft hem niet binnen gezien (gelukkig) zou dit er iets mee te maken kunnen hebben of moet ik aan heel wat anders denken?
Eten doet hij nog wel aangezien ik zijn bak 's ochtends nogsteeds bij moet vullen.