De nacht ging goed, heb Kimba toch maar in zijn klein kamertje de hele nacht gelaten en de deur dicht gedaan. Hij gaf geen kick. Laatste maaltijd om half 12 gegeven, mond gespoeld (hahaha...hij wordt hier denk ik zo langzaam gek van...)

Hoe ik hem aansterkt zodat hij een beetje meer op zijn rippen krijgt weet ik nog niet, hij is verschrikkelijk kieskeurig en ook snel aan de dunne. Van Annet heb ik Periactin gekregen en hier zal ik het in begin proberen om hem wat voller te krijgen.
Als jullie nog adviezen hebben om hem wat ronder te krijgen....GRAAG!
Gek genoeg moet ik niet terug bij Knaake (volgende week is hij er niet). Alleen als er iets is, dan wil hij ook dat ik naar hem kom en niet naar een andere DA ga.
Maar hij wil wel dat ik hem over een week bel. Want hij wil wel weten hoe het met Kimba is gegaan.
Bedankt Adriana voor de site van het veterinair tuchtcollege, hier zal ik me echt in verdiepen. Zo'n prutser komt bij mij ook niet zomaar weg....in de hoop dat andere diertjes hier baat bij hebben.
Voor mij nog steeds ongelofelijk dat zoiets kan gebeuren. Had het "maar" met een tand geweest dan had ik nog gezegd, hhmmmm kan een keer gebeuren, maar bij alle 5!!NEE...

Slapen heb me goed gedaan...voel me opgeluchter, relaxter. Ik heb ook het gevoel dat Kimba deze keer veel beter bij is. Hij eet en hij is een beetje meer zichzelf. Vorige keer bij de prutser stond ik al de volgende dag weer op de mat omdat Kimba gewoon weg niks deed en niet at. Toen voelde ik al nattigheid. Helaas (en natuurlijk ook gelukkig) voel ik zulke dingen aan, ben dan weliswaar onzeker over mijn gevoelens, maar achteraf denk ik vaak....JE HAD TOCH WEER GELIJK. Meer naar mezelf luisteren...

En ik blijf zeker op het forum en hou jullie ook zeker op de hoogte. En ik zal ook zeker weer met de ene of andere vraag komen.

Liefs,
Nova