silver

Voor vachtproblemen zoals kaalheid, schilfering, etc. en huidaandoeningen zoals allergische reacties, al dan niet samenhangend met ziektes, voeding of medicijnen.
Plaats reactie
josephine
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 mar 2013 12:53

silver

Bericht door josephine »

Ik heb een goldentabby britse korthaar en zou graag een keer kittens hebben van haar.
Ze heeft een stamboom, maar ik vraag me af welke kleuren kittens zij zou kunnen krijgen, bestaat daar een tabelletje voor?
Heel graag zou ik zilver kittens erbij willen, zitten wel bij de voorouders.
De kater die ik op het oog heb is echter creme en nu vraag ik me af of dat dan wel mogelijk is.

Weet iemand meer, ik hoor het graag.

Groetjes
Josephine
Gebruikersavatar
Ms Maaike
Tijger
Tijger
Berichten: 1611
Lid geworden op: 25 okt 2012 13:17

Re: silver

Bericht door Ms Maaike »

Dan zul je eerst ook de stamboom van vaders moeten hebben. En dan nog weet ik persoonlijk niet zeker hoe het in z'n werk gaat. Heb je je wel goed ingelezen wat betreft het fokken? Kun je alle kittens kwijt? Beide dieren verkeren in goede gezondheid? Kan nog wel 100 vragen bedenken waar je het antwoord op moet kennen, maar je snapt wat ik bedoel. ;)

Brittenbolletje fokt met Britten hier, hopelijk ziet ze je bericht en anders zou ik haar even een pb-tje sturen.
Met diervriendelijke groeten,
Maaike

Klik hier voor het fotoalbum van Mickey* (26-02-1999, 04-11-2014), Pippi (15-03-2011) en Tommy (11-02-2013).
josephine
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 mar 2013 12:53

Re: silver

Bericht door josephine »

Beste Maaike,

Ik fok al jaren, maar niet met britten.
En ja, de poes is gezond en getest, de kater is niet van mij maar een dekkater en ook getest.
In de stamboom komen silvertabbys voor, maar ik weet niet of dit overerft.'

groetjes
Josephine
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: silver

Bericht door Adriana »

welkom op het forum!
neem aan dat je op het forum/website van brits korthaar meer 'deskundigen' treft..
en het is natuurlijk altijd een gok want je weet nooit wie de wedstrijd wint bij de combi van de genen...
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Plaats reactie