Kerstcadeautjes voor de kittens :)

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Gizmobritsekorthaar
Tijger
Tijger
Berichten: 1235
Lid geworden op: 06 aug 2012 11:57
Locatie: Arnhem

Re: Kerstcadeautjes voor de kittens :)

Bericht door Gizmobritsekorthaar »

ik heb t filmpje f bekeken, via de laptop kon ik t wel zien, wat grappig heb t maar gelijk mee besteld moest toch weer voer bestellen,en gelijk weer speelgoed erbij,( wat niet nodig is me vriend word boos denk ik als die dit allemaal weer ziet )
groetjes en knuffels van Cindy
En mijn 2 kattenkindjes Gizmo en Caya
Fotos van Gizmo en Caya
Gebruikersavatar
Ikey
Jaguar
Jaguar
Berichten: 610
Lid geworden op: 13 nov 2012 12:26
Locatie: Omgeving Amsterdam

Re: Kerstcadeautjes voor de kittens :)

Bericht door Ikey »

Nou, de kerstcadeautjes zijn besteld :) Een tunnel, het ronde bord met krabstuk in het midden aangezien Skippy een horizontale krabber is ;-) en een laserlamp ipv de verzendkosten :D

Straks inpakken en onder de kerstboom ;-)
Groetjes, Paula
Pootje van Diesel, Skippy en engeltje Whisky. Likje van pup Isa

Kom je eens kijken welke avonturen wij beleven?
Renatevanderveer

Re: Kerstcadeautjes voor de kittens :)

Bericht door Renatevanderveer »

Van Oma en Opa hebben Snickers en Bounty twee dobbelstenen gekregen.
Met name Snickers is dol op alles dat over de grond kan rollen.

Een groot succes, ze zijn er uren zoet mee, hihi!
Gebruikersavatar
AnneLore
Poema
Poema
Berichten: 214
Lid geworden op: 18 dec 2012 13:50

Re: Kerstcadeautjes voor de kittens :)

Bericht door AnneLore »

ooh, die keukenrol! wat een geweldige foto en een meesterlijk idee. Joost had hier al wel een keer een zakdoekje van mij te pakken (een gebruikte :shock: ) en die is helemaal aan snippers gegaan (terwijl ik sliep :grin: was een hele leuke verrassing toen ik wakker werd) Ik ben daarna maar begonnen met zakdoekjes natmaken onder de kraan en laten drogen, en ze dan als speeltje geven. leek me toch wat hygiënischer.

maar die keukenrol, daar was ik nog niet op gekomen, merci!

verder hier een oude handdoek, speeltjes met touwtjes, met name ruwe stof (jute en viltvol) en mijn dekbed :roll:

de catdancer lijkt me ook een heel goed idee. ga ik ook eens proberen.
Bas, Dakhaas en Oscar | Joost* | & de cavia's, het konijn en het hondenbeest :)
Gebruikersavatar
eveline1982
Tijger
Tijger
Berichten: 2043
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:50
Locatie: Alkmaar

Re: Kerstcadeautjes voor de kittens :)

Bericht door eveline1982 »

Beetje late reactie maar de catrail is hier echt een enorm succes. Zelfs Beer ligt elke dag nog wel ernaast tegen de balletjes aan te slaan. Het leuke is ook dat je hem kunt uitbreiden met inteligent speelgoed :) . De maand dec was hier even extra duurder dan normaal maar wil in februari de snoepjespaal erbij halen. Ik heb hier soms wel 4 kittens omheen zitten en omstebeurt meppen tegen de ballen, helemaal de balletjes met lichtjes zijn te gek! Ik heb van Ms Maaike een bord gekregen waar je snoepjes op kan leggen en ze dan langs allerlei banen moeten om ze eruit te halen. Dat is ook een enorm succes :) ik zag ze staan bij zooplus voor een prikkie nu. Ook zijn de catrails erg afgeprijsd daar! Kijk maar is in mijn foto album mn de laatste pagina's daar staan de catrail en het bord op.
The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)
Anne87

Re: Kerstcadeautjes voor de kittens :)

Bericht door Anne87 »

De catrails kwam van de week binnen hier en is een enorm succes, vooral bij Noodle. Heel geslaagd kerstcadeau dus.
Gebruikersavatar
lidewij020
Panter
Panter
Berichten: 453
Lid geworden op: 22 jan 2012 14:03
Locatie: Amsterdam

Re: Kerstcadeautjes voor de kittens :)

Bericht door lidewij020 »

Haha dat lot ondergaan onze WC rollen ook regelmatig.

Kijk ook eens in het topic over voedselverrijking, daar staat een leuk filmpje van een kat en zijn adventskalender.

Ik heb geen Ipad, maar als ik dit demofimpje opzet op mijn laptop worden de katten ook helemaal wild. vergeet niet om ook het geluid aan te zetten. http://www.youtube.com/watch?v=s34iw1P1lkQ
Doe mee aan het onderzoek naar links en rechtspotigheid bij katten. Het kost slechts 5 minuutjes ...afhankelijk van je kat...
Gebruikersavatar
AnneLore
Poema
Poema
Berichten: 214
Lid geworden op: 18 dec 2012 13:50

Re: Kerstcadeautjes voor de kittens :)

Bericht door AnneLore »

krijg nou wat. ik zet dat filmpje aan, Joost naast me op de bank. hij wordt wakker van de geluiden, kijkt naar het scherm, duidelijk geboeid...
en gaat vervolgens áchter het scherm zoeken naar het beest :O huh? is dat nou normaal?
Bas, Dakhaas en Oscar | Joost* | & de cavia's, het konijn en het hondenbeest :)
Renatevanderveer

Re: Kerstcadeautjes voor de kittens :)

Bericht door Renatevanderveer »

Haha.. Dat is hier ook al meerdere keren gebeurd!!
Gebruikersavatar
Ikey
Jaguar
Jaguar
Berichten: 610
Lid geworden op: 13 nov 2012 12:26
Locatie: Omgeving Amsterdam

Re: Kerstcadeautjes voor de kittens :)

Bericht door Ikey »

De catrail lijkt me ook leuk om op den duur nog eens te kopen. En dan met lichtgevende balletjes erin, lijkt me erg leuk. Het bord met het balletje van de foto van Elly waar Fayline enthousiast mee speelde, was hier het eerste uur erg in trek, maar sindsdien zie ik ze er eigenlijk weinig mee spelen. Dus wellicht dat ze dan ook niet zoveel doen met de catrail? De tunnel gebruiken ze om elkaar achter na te zitten. En als we de laserpen gebruiken worden ze helemaal wild. Al is het niet zo, wat je nog wel eens leest, dat ze nog 10 minuten door blijven zoeken naar het rode lichtje als de pen uitgaat. Vooral de pen is een goede manier om ze moe te maken ;-) Gisteravond nog gebruikt voor Diesel als afleiding. Hij was teveel bezig met de oliebollen, bleef maar zoeken naar een manier om erbij te komen. Dus toen maar de laserpen erbij gepakt, ideaal ook als je visite hebt. Je kunt er gewoon bij blijven zitten :) Het werkte perfect, even 10 minuten ze achter het lichtje laten rennen en ze waren uitgeteld ;-)
Groetjes, Paula
Pootje van Diesel, Skippy en engeltje Whisky. Likje van pup Isa

Kom je eens kijken welke avonturen wij beleven?
Maxim
Huiskat
Huiskat
Berichten: 44
Lid geworden op: 23 dec 2012 01:42

Re: Kerstcadeautjes voor de kittens :)

Bericht door Maxim »

Ik vond zo'n filmpje eigenlijk wel zielig..het is wel grappig om te zien voor ons maar wel heel verwarrend voor de poes en ook frustrerend voor de binnenpoes, maar of het echt zielig is weet ik niet..dat was gewoon mijn gevoel.. Ik heb mn gezin betrapt op het laten zien van de filmpjes aan mijn snoezepoes en vond het van binnen niet zo leuk eigenlijk.. Daarna heb ik veel met haar gespeeld zodat ze het jaaggevoel kwijt kon.

Voor kerst hebben we een plateautje gegeven met een veer erop waar een speelballetje op zit, daar kan ze tegenaan slaan maar ze kijkt er absoluut niet naar om, verschillende soorten hengeltjes met balletjes en beestjes eraan, die vind ze allemaal geweldig! Een paar losse muisjes, die ze heel soms even een mep geeft maar verder laat liggen, een tunnel waar aan de binnenkant beestjes aan vast zitten maar ze heeft er nu voor wat ik gezien heb twee keer of zo door heen gewandeld en verder niks. Ook niet als ik er brokjes in leg, vind ze niks aan dus haha. Dus eigenlijk alleen de hengeltjes vind ze leuk. Ik ga binnenkort zo'n hoge snelheid speelding voor haar kopen, denk dus dat ze dat wel leuk vind.
Plaats reactie