Wat ontzettend raar... Ik zou het inderdaad niet doen dan nee. Goed dat je je twijfels erover uitspreekt, ook tegen ons.
En heel veel succes met je zoektocht naar nieuwe kittens! Ik weet zeker dat er snel twee mooie diertjes op jullie pad gaan komen.
Misschien kun je ook op de website van asiels in Amsterdam en omgeving zelf kijken? Ik weet niet of ze allemaal op ikzoekbaas.nl staan. Of bel ze gewoon eens op, en kijk wat ze je te vertellen hebben.
Verder werkt een vriendin van mij bij een dierenarts en die vertelde laatst ook dat zij vaak katten krijgen omdat de asiels vol zitten en de katten ergens heen moeten. Zij vangen ze dan op bij de dierenarts en de assistentes thuis (ja, heel betrokken en fantastische dierenarts, gelukkig ook de vaste arts van onze katten). Maar op die manier kun je ook nog kijken of er nog dierenartsen zijn die nog katten hebben zitten die op herplaatsing wachten...
Oh ja, en ook als er nog niet meteen nieuwe kittens op je pad komen, blijf vooral meelezen hier he! En verdiep je alvast in dingen. Wel of niet naar buiten? Zo ja, ga je dan het balkon / de tuin afschermen? Hoe ga je dat doen? Misschien een krabpaal alvast aanschaffen als er een aanbieding voorbij komt in een dierenwinkel? Noem maar op... Je kan er alleen maar van leren als je je nu verder verdiept in katten en kittens.