Kat volgt bazin

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Plaats reactie
FlashMuffin
Kitten
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 nov 2012 09:10

Kat volgt bazin

Bericht door FlashMuffin »

Hallo allemaal, ik ben Patricia. Ik heb 2 huis-tuin-en-keukenkatten/poezen Flash (een rode kater van 7 maanden) en Muffin (zijn zusje een zwarte poes ook 7 maanden).

Flash komt altijd naar me toe als ik op de WC zit, of onder de douche sta .. Is dit normaal? In het vorige huis deed hij dit namelijk nooit!! Dit zijn mijn eerste katten trouwens
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6861
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Kat volgt bazin

Bericht door Dinky »

Er zijn hier op het forum meerdere verzorgers die worden achtervolgt naar de wc ;)
wil gewoon graag bij je zijn ;)
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Gebruikersavatar
BloemTetsu
Tijger
Tijger
Berichten: 1070
Lid geworden op: 17 jul 2012 09:00

Re: Kat volgt bazin

Bericht door BloemTetsu »

Bloem doet dit ook. Vooral als is 's ochtends naar de wc ga. Soms onder de douche, maar dan blijft ze op afstand. Het bad blijft wel altijd interessant voor mijn beide katten.
Groetjes Bianca kopjes Bloem en Tetsu
Ducky*(6-4-12) Kathy*(28-1-11) Elfie*(20-2-14)
Excuses aan de kikkers, eksters, merel, duif en koolmees
Gebruikersavatar
jennli
Tijger
Tijger
Berichten: 1101
Lid geworden op: 20 aug 2010 15:09

Re: Kat volgt bazin

Bericht door jennli »

Hier ook van die gezellige volgers.
Like the great philosopher Jagger said: You can't always get what you want
But if you try sometimes you just might find you get what you need
Gebruikersavatar
eveline1982
Tijger
Tijger
Berichten: 2043
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:50
Locatie: Alkmaar

Re: Kat volgt bazin

Bericht door eveline1982 »

Hoi Patricia.

Ik neem aan dat je bent verhuist aangezien je zegt dat hij het nooit in het vorige huis deed? Hoe lang woon je er al? Misschien is hij nog een beetje onzeker, gewoon lekker laten achtervolgen. Beer wil ook altijd graag kijken wat ik aan het doen ben :)
The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)
Gebruikersavatar
flower1980
Panter
Panter
Berichten: 565
Lid geworden op: 06 aug 2011 20:38
Locatie: Gemeente Zaanstad

Re: Kat volgt bazin

Bericht door flower1980 »

Kate heeft ook de neiging om met me mee te lopen, vooral als ik thuiskom van werk.
Groetjes van Roos.

Pootje van Kate. Volg mij in mijn album.
Gebruikersavatar
Ms Maaike
Tijger
Tijger
Berichten: 1611
Lid geworden op: 25 okt 2012 13:17

Re: Kat volgt bazin

Bericht door Ms Maaike »

Mijn kater (13,5 jaar) doet dit ook. Ik neem hem ook mee naar buiten om te wandelen (zonder tuigje), dit vindt hij fantastisch. Hij krijgt de deur van de wc open en springt dan spinnend op m'n schoot. Vind het geweldig! :grin: Ook onder de douche wil hij bij me zijn, hij kijkt dan wel uit dat hij niet te nat wordt, maar toch. Als ik op de bank voor de tv zit ligt hij het liefst op m'n torso, pootjes op m'n schouder en z'n koppie in m'n nek. :verliefd:

Net wat Eveline zegt, misschien komt het voort uit onzekerheid, of wil hij je juist 'bedanken'. Ik woonde voorheen in een (klein) studentenhuis, toen ik was verhuisd leek het alsof hij me enorm dankbaar was voor de vastigheid die hij erbij kreeg. :)
Met diervriendelijke groeten,
Maaike

Klik hier voor het fotoalbum van Mickey* (26-02-1999, 04-11-2014), Pippi (15-03-2011) en Tommy (11-02-2013).
FlashMuffin
Kitten
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 nov 2012 09:10

Re: Kat volgt bazin

Bericht door FlashMuffin »

Dinky schreef:Er zijn hier op het forum meerdere verzorgers die worden achtervolgt naar de wc ;)
wil gewoon graag bij je zijn ;)
gelukkig maar hahaha
FlashMuffin
Kitten
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 nov 2012 09:10

Re: Kat volgt bazin

Bericht door FlashMuffin »

Ms Maaike schreef:Mijn kater (13,5 jaar) doet dit ook. Ik neem hem ook mee naar buiten om te wandelen (zonder tuigje), dit vindt hij fantastisch. Hij krijgt de deur van de wc open en springt dan spinnend op m'n schoot. Vind het geweldig! :grin: Ook onder de douche wil hij bij me zijn, hij kijkt dan wel uit dat hij niet te nat wordt, maar toch. Als ik op de bank voor de tv zit ligt hij het liefst op m'n torso, pootjes op m'n schouder en z'n koppie in m'n nek. :verliefd:

Net wat Eveline zegt, misschien komt het voort uit onzekerheid, of wil hij je juist 'bedanken'. Ik woonde voorheen in een (klein) studentenhuis, toen ik was verhuisd leek het alsof hij me enorm dankbaar was voor de vastigheid die hij erbij kreeg. :)

Ja ik denk dat dat er ook wat mee heeft te maken, we zijn verhuisd naar eem grotere woning.. ja hij ligt ook heeel graag bij me in elke onmogelijke positie haha boven op me arm enz.
FlashMuffin
Kitten
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 nov 2012 09:10

Re: Kat volgt bazin

Bericht door FlashMuffin »

eveline1982 schreef:Hoi Patricia.

Ik neem aan dat je bent verhuist aangezien je zegt dat hij het nooit in het vorige huis deed? Hoe lang woon je er al? Misschien is hij nog een beetje onzeker, gewoon lekker laten achtervolgen. Beer wil ook altijd graag kijken wat ik aan het doen ben :)

Ja net verhuisd .. 3 weken wonen we hier nu, ja ik vind het niet erg dat hij mij volgt maar ik schrik 'snachts wel van hem als ie ineens heel hard voor me staat te spinnen.. :-P
Gebruikersavatar
eveline1982
Tijger
Tijger
Berichten: 2043
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:50
Locatie: Alkmaar

Re: Kat volgt bazin

Bericht door eveline1982 »

hahhah kan ik me voorstellen. Het zal vanzelf wel minder worden, zijn net kleine kinderen die vinden het ook spannend zo een nieuw huis met nieuwe luchtjes ;)
The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)
Plaats reactie