Help mijn cat bloed, weet iemand wat het kan zijn??

Als je denkt dat er iets mis is met je kat, bel dan eerst even de dierenarts(assistente) voor advies. Want al zijn er op het forum veel mensen met ervaring, een juiste diagnose kan alleen gesteld worden door een dierenarts.
Gebruikersavatar
catsini
Poema
Poema
Berichten: 266
Lid geworden op: 06 mar 2011 14:03

Re: Help mijn cat bloed, weet iemand wat het kan zijn??

Bericht door catsini »

financial aid, if you the veterinarian can no longer pay the cost of a sick cat can often worsen. sometimes even such that the owner touches in financial problems. in such a case, the Veterinary Support Fund help.

http://www.microsofttranslator.com/bv.a ... regels.htm
I'll Stay here forever, Winny* en Miets* Patty en Moessey....
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Help mijn cat bloed, weet iemand wat het kan zijn??

Bericht door Adriana »

ms BB, k zag dat je vandaag 4.9. om vier uur nog hebt ingelogd.

kun je ons even terugmelden wat je intussen hebt gedaan en hoe het nu met je poes is?
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
BillyJean
Jaguar
Jaguar
Berichten: 781
Lid geworden op: 22 feb 2011 10:57
Locatie: Bovenkarspel
Contacteer:

Re: Help mijn cat bloed, weet iemand wat het kan zijn??

Bericht door BillyJean »

Ik heb ivm de late inlogtijd gedacht, misschien woont ze in het Buitenland ( ook door taalgebruik) , maar waarom dan hier info vragen. Maar uit het bericht blijkt dat ze in Nederland woont. Dus ik hoop dat we snel weten of er nu iets wordt gedaan of het katje gewoon maar leeg laat bloeden, hoe gruwelijk dit ook klinkt...
Groetjes van Elly, Fayline (29-02-2008) en Taffy ( 29-10-2012)
* BillyJean * * Bowie *

Hier vind je ons fotoalbum
miss BB
Kitten
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 sep 2012 15:08

Re: Help mijn cat bloed, weet iemand wat het kan zijn??

Bericht door miss BB »

Ik hou te veel van BB .... Ja ik was 2 nachten met BB bezig, niet veel geslapen.. dus mooooo ( exhausted) en mijn kids heeeft een zooi voor mij gemaakt hier ook!!!!
Ik was naar de dierenarts gegaan en hij heeeft niets gevonden... dus mischien een miskraam...
Hij heeft voor de zekerheid antibiotica spuit gegeven...
maar gisteren heeft ze veel en veel minder gevloeid.. maar ze bleef gewoon eten en ook naar toilet( iets minder dan wat ze normaal doet, maar toch wel)...
Vanochtend is ze weer heel lief ( gisteren ook, ook bij de dierenarts)en geniet van de special aandacht deze dagen..hahaha...
het is vroeg om te zien hoe het met de vloieen is dus ik ga mijn andere cats verzorgen vanochtend en goed schoonmaken.. dan is BB alle aandacht van me...
rose
Laatst gewijzigd door miss BB op 05 sep 2012 07:56, 4 keer totaal gewijzigd.
miss BB
Kitten
Berichten: 6
Lid geworden op: 03 sep 2012 15:08

Re: Help mijn cat bloed, weet iemand wat het kan zijn??

Bericht door miss BB »

Dierenarts zij ook dat als ze nog vloeid in 2 dagen dan moesat ze een operatie hebben; en dan moet ik financial steun zoeken...
Bedankt iederen voor jullie concern, advies en criticism...
en vooral Tiger van doordrecht met jouw (heartfelt words).. soms kan ik niet goed uiten in ned's dus ga naar mijn moedertaal.... maar ik voel dat jij hebt mij goed begrepen bedankt (a big smiley hug)
Rose
Gebruikersavatar
BillyJean
Jaguar
Jaguar
Berichten: 781
Lid geworden op: 22 feb 2011 10:57
Locatie: Bovenkarspel
Contacteer:

Re: Help mijn cat bloed, weet iemand wat het kan zijn??

Bericht door BillyJean »

gelukkig is er niets gevonden, en gaat het nu weer beter met de poes. Hopelijk is het vloeien nu over, al blijft het een klein raadsel...inderdaad ,een miskraam, dat zou kunnen..

en nu maar hopen dat het éénmalig was. Hopelijk kan je haar castreren in de toekomst.
Groetjes van Elly, Fayline (29-02-2008) en Taffy ( 29-10-2012)
* BillyJean * * Bowie *

Hier vind je ons fotoalbum
Gebruikersavatar
Ilone
Tijger
Tijger
Berichten: 2812
Lid geworden op: 13 feb 2010 23:09
Locatie: Dordrecht

Re: Help mijn cat bloed, weet iemand wat het kan zijn??

Bericht door Ilone »

miss BB schreef:Dierenarts zij ook dat als ze nog vloeid in 2 dagen dan moesat ze een operatie hebben; en dan moet ik financial steun zoeken...
Bedankt iederen voor jullie concern, advies en criticism...
en vooral Tiger van doordrecht met jouw (heartfelt words).. soms kan ik niet goed uiten in ned's dus ga naar mijn moedertaal.... maar ik voel dat jij hebt mij goed begrepen bedankt (a big smiley hug)
Rose
Graag gedaan ;)
Daarvoor zitten we allemaal op het forum toch? :smile:
Om elkaar te helpen.

Ik hoop ook dat dit het was, dat alle trouble nu over is met BB.
Én dat je haar in de toekomst kan laten castreren, zou zó veel beter zijn voor het beestje.
Blijf gerust nog hangen op het forum! Gewoon voor de gezelligheid, voor hulp of om zelf anderen te helpen :smile:
Als 't vrouwtje van huis is, dansen de katten op tafel

Purrz:
Muka(12)-Speedy(12)-Lotje(9)-Nozem(8)-Muis&Muffin(2)-Monchou(1)
*Pluis '03-'14
paasnini

Re: Help mijn cat bloed, weet iemand wat het kan zijn??

Bericht door paasnini »

Altijd lastig zo'n taalbarriere ik trok ook niet direkt een conclusie en wees je ook op het steunfonds. Fijn dat je bij een arts bent geweest, nu maar hopen dat het snel betr gaat,
Plaats reactie