Blacky en Poeky

De ene kat blaast en gromt (opeens) naar de ander. Soms van het ene op het andere moment om een (schijnbaar) onverklaarbare reden en soms als er een nieuwe kat/kitten wordt geintroduceerd.
Plaats reactie
Blacky
Kitten

Blacky en Poeky

Bericht door Blacky »

Hai KFers,
Zij hebben jullie hulp nodig en omdat hun vrouwtje het ook nu niet meer weet. Blacky is hier gekomen in februarie 2012 en hij kwam uit een vol gezin waar hij moest vechten voor het eten en was mager. Poeky is hier vanaf juli 1 2012 omda zij dacht dat en speelmaatje voor Blacky leuk was omdat zij fulltime werkt en dus vaak alleen is. Maar nu doet Poeky nog steeds erg lelijk tegen Blacky, ze blaast en gromt en soms zit ze op wacht tot hij even niet op let en dan geeft ze hem een tik. O ja, Blacky is europeese kater van 2 jaar en Poeky een lapjespoes van 5 jaar. Misschien heeft de groote van Blacky hier ook mee te maken. Als het zo door gaat zal ik Poeky horen weg te doen wat mijn vrouwtje echt aan het hart gaat :( . Dus kunnen jullie ons helpen????

Blacky
Adriana

Re: Blacky en Poeky

Bericht door Adriana »

welkom op het Forum!
lieve Blacky, wat vervelend dat je zo op je kop gezeten wordt door dat lapje..
lapjes en poezen kunnen heel fel zijn en willen huis en baas soms voor zich alleen. ik ben bang dat het niks tussen jullie wordt en de sfeer in huis gaat er natuurlijk ook niet op vooruit.
en vluchten kan niet meer... dus missch toch voor lapje een lief baasje zoeken die haar helemaal vertroetelt?
wil jij eea doorgeven aan je baasje?
en missch kan je baasje bij het hoofdstuk 'acceptatie' nog wat andere topics met dit probleem doorlezen, want jullie zijn heus niet de eerste hoor...
en ik ben bang dat de sfeer in huis altijd stroef blijft en dat heb jij toch ook niet verdiend, iedere keer een lel voor je harsens te krijgen?
veel succes met het uitzwaaien!
Plaats reactie