Een heel verhaal, maar ik snap het niet meer !

Als je denkt dat er iets mis is met je kat, bel dan eerst even de dierenarts(assistente) voor advies. Want al zijn er op het forum veel mensen met ervaring, een juiste diagnose kan alleen gesteld worden door een dierenarts.
Gebruikersavatar
Zonnig
Huiskat
Huiskat
Berichten: 78
Lid geworden op: 18 mar 2011 15:31

Re: Een heel verhaal, maar ik snap het niet meer !

Bericht door Zonnig »

Dag allemaal,

Mijn oprechte excuses dat ik pas zo laat weer reageer. Ik liep helemaal achter in het beantwoorden van mijn emails !
Ik ben blij dat het goed is gekomen. Ik stond al op het punt om het zelf te gaan betalen. Net op dat moment mailden ze mij hun antwoord ( nadat ik weet niet hoe vaak een email had gestuurd ).

Al met al heeft het zo'n 5 maanden geduurd ( bouw voliere meegenomen ).

Ze hebben inhoudelijk nooit gereageerd op mijn klacht. Dit vind ik heel teleurstellend. Ik denk dat mijn klacht helemaal niks heeft uitgemaakt. Ook raar dat ik zo'n dure bench mag houden. Vind het raar dat ze zo makkelijk met het geld van donateurs omgaan.

Wat heb ik er wel van geleerd ?
Ik heb geleerd dat ik achter mezelf moet blijven staan. Ik had al heel veel gecorrespondeerd met het asiel. Dierenbescherming Nederland had mij nadien gevraagd om alles nog eens op papier te zetten.
Ik had hier helemaal geen zin meer in, omdat ik al maanden met het asiel had gecorrespondeerd. Het stond me echt tegen ! Ik was en ben druk bezig met het schrijven van een ondernemingsplan. Ik had, vanwege de deadlines, eigenlijk geen tijd. Met veel tegenzin toch alles op papier gezet; uren bezig geweest.

Nu blijkt dat ze inhoudelijk niks met mijn klacht hebben gedaan, ben ik boos op mezelf. De volgende keer alleen telefonisch een klacht indienen of een korte email sturen waarin ik ze verwijs naar de bijlagen. M.a.w.: dit nooit weer ! De volgende keer anders met mijn tijd omgaan. Laat bedrijven er maar wat meer tijd aan besteden om alles uit te zoeken i.p.v. andersom. Ik denk dat 'de consument' vaak teveel tijd besteed om alles op papier te zetten, terwijl bedrijven vaak niet of nauwelijks iets doen.

Tip: zoek de volgende keer eerst uit of betreffend dierenasiel een officieel erkend asiel is ! Ik dacht dat alle asiels erkend waren. Dit blijkt niet het geval.

Het asiel Beilen, daar heb ik mijn 2 andere katten vandaan. Wat een wereld van verschil en ook veel schoner ! Ik heb aan 3 katten voldoende. Mocht ik ooit toch weer een nieuwe kat willen, dan ga ik zeker weer naar asiel Beilen.

Gelukkig ben ik nog steeds erg blij met mijn katten ! Ze liggen nu heerlijk in hun hangmat in de voliere en in de zon.
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Re: Een heel verhaal, maar ik snap het niet meer !

Bericht door Kattenbella »

Lekker genieten van je katten en de voliere is fijn, zijn ze lekker veilig! ;-)
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Plaats reactie