Kat gevonden, wat nu?

Voor overige vragen over de kat die niet onder een andere categorie passen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
marline91
Poema
Poema
Berichten: 229
Lid geworden op: 20 jul 2011 14:57

Kat gevonden, wat nu?

Bericht door marline91 »

Hallo,

Bij mij in de buurt loopt bijna elke dag een kat rond.
Hij ziet er verder goed verzorgt uit, redelijk dik, goed verzorgde vacht.
Alleen hij jammert de hele tijd, de hele dag, wil graag aandacht maar is ook wel bang.
Hij luisterd naar de naam casey.

Hij kwam heel soms langs toen ik manja nog niet had, toen had hij een halsbandje om, ik meende dat zijn naam 'casey' daar op stond, weet het niet heel zeker, maar ik noem hem maar zo, en daar luisterd die naar, tenminste als je lief tegen hem praat en laag bij de grond zit, komt ie naar je toe.
ik meende ook dat zijn huisnummer erop stond, ik kon dat helaas later niet meer na kijken want, toen was ie er nog niet zo vaak, en tegenwoordig heeft ie geen halsbandje om.
ik heb de straatnaam/nummer onthouden (zelfde straat als ik) Vanavond belde ik daar aan, omdat die kat steeds daarheen liep, en liep te miauwen, maar de bewoner beweerde geen katten te hebben.

dus ik ging weer naar huis, en dacht, nouja, dan kan ik ook niks meer doen
toen volgde de kat mij, en heeft nog een half uur voor mijn deur gezeten miauwen.

wat moet ik nu doen? ik denk wel dat ie van iemand is.
kan ik wat doen?
Groetjes van Marline, Manja, en de viskes
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5515
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Kat gevonden, wat nu?

Bericht door nellebel »

je kunt er evt mee naar de DA kijken of hij een chip heeft. misschien dat ze in het asiel of de dierenambulance ook zo'n meetding hebben hiervoor.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Gebruikersavatar
Chiquita98
Tijger
Tijger
Berichten: 1877
Lid geworden op: 27 jul 2011 17:53
Locatie: prov. overijssel

Re: Kat gevonden, wat nu?

Bericht door Chiquita98 »

Ja na laten kijken voor chip en anders meegeven aan dierenambulance. Kan zijn dat het beestje gewoon door de baasjes op straat gezet is en het halsbandje is afgedaan. Zielig hoor.
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)

Bekijk ons album hier
Gebruikersavatar
marline91
Poema
Poema
Berichten: 229
Lid geworden op: 20 jul 2011 14:57

Re: Kat gevonden, wat nu?

Bericht door marline91 »

ja ik vind het ook heel sneu, al helemaal met het idee zoals jij al zegt, dat ze hem misschien gewoon op straat gezet hebben, dat gebeurt vast en zeker vaker, ik wil het nog even aan kijken, anders breng ik hem naar kat in nood, of bel ik de dierenambu. want zo is het ook niet leuk voor het katje.
ik denk dat ze hem ook wel kunnen checken op chip bij kat in nood, of niet?
Groetjes van Marline, Manja, en de viskes
Plaats reactie