Luid miauwen

Als je denkt dat er iets mis is met je kat, bel dan eerst even de dierenarts(assistente) voor advies. Want al zijn er op het forum veel mensen met ervaring, een juiste diagnose kan alleen gesteld worden door een dierenarts.
Plaats reactie
Snuiterkes
Kitten

Luid miauwen

Bericht door Snuiterkes »

Ons poes komt uit het dierenasiel, ze zou gesterliseerd zijn.
Ze was een jaar toen we ze in huis haalde en hebben haar ondertussen ook een jaar.
Vorige week is ze echter ineens heel luid beginnen miauwen, ikzelf denk krols.
Hoe kunnen we dat beestje helpen of minstens dat luid miauwen tegen gaan.
Het is een binnen katje we zitten 3 hoog dus haar buiten laten is voorlopig geen optie.
lidewij020
Panter
Panter

Re: Luid miauwen

Bericht door lidewij020 »

Ben je al langs een dierenarts geweest? Het miauwen kan ook een andere oorzaak hebben. |Als ze niet geholpen is, dan zou je verwachten ze bij jullie al eerder krols is geweest, aangezien jullie haar al een jaar hebben.
Doe mee aan het onderzoek naar links en rechtspotigheid bij katten. Het kost slechts 5 minuutjes ...afhankelijk van je kat...
castratenkoor
Tijger
Tijger
Contacteer:

Bericht door castratenkoor »

Misschien hebben ze wat laten zitten per ongeluk bij de sterilisatie. Dat gebeurt wel vaker.
Ik zou naar de dierenarts gaan. Misschien een kijkoperatie een optie?

Je laatste zin begrijp ik niet. Als je op de begane grond zat, zou je haar dan naar buiten laten met dit schreeuwen?
6koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRikMaks**
Teun'09 Luuk'13 Teske'14 Clarie'16 Koen&Wiep'25
nellebel
Tijger
Tijger

Bericht door nellebel »

onze guusje is ook gesteriliseerd. en die kan miauwen, die krijst de hele buurt bij elkaar. bij haar is het meestal als ze perse iets wil. (bijv via het keldergat ontsnappen). ik denk nite dat het krolsheid is bij haar, want verder vertoont ze geen krols gedrag, maar ze kan gewoon heeeeeel hard miauwen.
vertoond je kat wel ander krols gedrag? toch ook raar als je haar al een jaar hebt dat t nooir eerder is gebeurd?
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Plaats reactie