Kat bijt bij harde geluiden

Kammen, kattennagels knippen, vlooienmiddel, wormenkuur toedienen bij een kat, etc.
Plaats reactie
madje
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 apr 2012 19:41

Kat bijt bij harde geluiden

Bericht door madje »

Hallo,

Mijn kat bijt bij harde geluiden of wanneer ik telefoneer.. Wanneer ik aan de telefoon ben of wanneer ik of mijn vriend harder praat dan normaal, gaat mijn kat bijten.Dit doet ze ook bij fluiten of zingen. Zij pakt of je mouw en als ze de kans krijgt je vel en blijft dit vasthouden. Ze bijt niet heel hard door maar laat niet los. Als ik haar los maakt begint ze te miauwen. Kan iemand mij vertellen waarom ze dit doet???

gr
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5515
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Kat bijt bij harde geluiden

Bericht door nellebel »

misschien zing je vals? hahaha sorry zou het niet weten
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Gebruikersavatar
pinguin
Tijger
Tijger
Berichten: 2253
Lid geworden op: 03 jul 2011 19:54

Re: Kat bijt bij harde geluiden

Bericht door pinguin »

Dat was ook mijn eerste gedachten. Dat de kat het geluid niet prijs stelt. Of dat het pijn doet aan de oren.
groetjes sproet* 11jr*, snabbel 8jr en Simba 2jr
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5515
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Kat bijt bij harde geluiden

Bericht door nellebel »

gijs vind het heerlij kals ik zing, die begint echt te knorren en te draaien om me heen. die komt ook aangerend als ik begin te zingen. guusje niet, die stelt het ook neit op prijs, die vertrekt na een linke blik. denk inderdaad dat het geluid dan te hard is. guusje is ook meer schrikkerig voor geluiden als gijs, terwijl hij de bangerd is.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Plaats reactie